Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Welja joh… die is dik tevreden!
Kijk, niemand die dat soort details ziet behalve de makers zelf (oké Aart begon ook over ‘fletse achtergrond’) maar… ik vind die blauwe dame er wel mooi uitkomen.
Aan de andere kant: de achtergrond moet ook wel iets flets zijn, anders komt die CX er niet goed uit.
En Jaco: Geeft niet dat jij over Pink Ribbon begint Ik vind dat geen oprakelen en het is wel een goed punt. Kritisch zijn mag toch? Ik vind het ook niet off-topic omdat dit wel het centrale goede doel van CitroMobile is dit jaar.
Maar Pink Ribbon is, zoals Freek opmerkt, ook veel bezig met voorlichting en nazorg. Dus gaat er -logisch- een kleiner deel van hun fondsen naar onderzoek. Maar daar is KWF dan weer meer mee bezig.
Wat mij betreft gewoon allebei prima.
Ik kan me best goed voorstellen dat als je eenmaal borstkanker hebt of herstellende bent van een operatie… je ook (of juist) blij bent met goede (na)zorg omdat je dan met veel twijfels en vragen zit.
En goede voorlichting (preventie) is weer heel belangrijk is om het in vroeg stadium te kunnen constateren zodat genezing meer kans heeft.
Dat maakt wetenschappelijk onderzoek niet minder noodzakelijk, maar het is gewoon een ander deel van het hele proces.
Just my two cents…
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Het probleem met Pink Ribbon was volgens mij dat er een buitenproportioneel groot deel van de inkomsten naar marketing en leuke gadgets ging. Dus eigenlijk naar de instandhouding van het beeld wat de organisatie naar buiten toe wil creëren in plaats van naar het oorspronkelijke doel. Het uiteindelijke doel werd daarmee eerder primair het creëren van een mooi imago in plaats van het inzamelen van geld voor onderzoek. Zelfpijperij om het maar even bot en overdreven te stellen.
Misschien dat dat inmiddels ten goede is gekeerd, maar mijn geld gaat daar in ieder geval niet heen.
O en die poster: waar het om gaat is dat hij prikkelt en dat doet hij!! Kleine kleurafwijkingen spelen geen rol. Hij is gewoon heel mooi.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
laat ik in ieder geval eens wat kleingeld meenemen, meestal heb ik alleen digitaal geld bij me.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5472
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Mooi poster….
Nou ik ben benieuwd wat daar rondhuppeld…..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
van de voorpagina
Like Citroën NL en win een CitroMobile-vrijkaart
CitroMobile is het grootste Citroën-feest van Nederland. Het thema van dit jaar, “Citroën en de Vrouw”, belooft spraakmakende tentoonstellingen en shows, waarbij het goede doel zeker niet vergeten wordt. Meer dan ooit is een bezoek aan CitroMobile een must. Citroën Nederland stelt voor haar facebook-fans maar liefst 250 gratis kaarten ter beschikking. Bezoek de speciale actiepagina om mee te doen.
In ons vorige artikel over CitroMobile kon je al veel lezen over het thema van dit jaar: “Citroën en de Vrouw”. Onder het teken van Pink Ribbon wordt aandacht gevraagd voor de strijd tegen borstkanker. Je kunt daar op diverse manieren financieel aan bijdragen. Je kunt je bij de thematentoonstelling van de schitterende Citroën-modellen C6, XM, SM, 2CV en DS Cabrio door een professionele fotograaf laten vereeuwigen. De vergoeding daarvoor wordt gedoneerd aan Pink Ribbon. De Limousine Lounge van de CX-Club zal in de houten kubus zijn, waar de CX BreakDance voor de muziek zorgt. Op die muziek zorgen de dames van Chalans Dance Professionals voor spectaculaire shows in de stijl van een Parijs’ cabaret. Ook hier wordt ingezameld voor Pink Ribbon.
Inmiddels hebben nog meer clubs hun plannen bekendgemaakt. Veel clubs presenteren bijzonder vrouwelijke Citroëns. Zo zal bij de DS3-Club, die dit jaar voor het eerst aan CitroMobile deelneemt, een knalroze DS3 te zien zijn. Traction Avant Nederland pakt uit met een reusachtig spandoek van Margot, bekend uit het stripverhaal “Le Mystère de la Traction 22”. Voor dit spandoek kun je je in kleding uit de tijd van de Traction laten fotograferen. De Citroën Club Fryslân laat een vrouwelijke eend met wimpers en al uit een boek rijden, een opstelling waarin wel vijftig tinten grijs te herkennen zijn. Bij de ID/DS Club Nederland wordt middels jurken uit DS-bekledingsstof en in diverse kleuren gelakte deuren de omslag van een brochure uit 1961 tot leven gewekt. Er zijn meer clubs die het thema via mode uitbeelden. Bij de Enige Echte Eenden Club overheerst de kledingsstijl van de (2CV) Sahara. De 2CV Club zoekt het in de pied-de-poule van de eerste Charlestons. Bij de AX-Club geeft Chanel de toon aan, want het was op de vijfde van de vijfde dat het beroemdste parfum aller tijden werd geïntroduceerd.
Citroën Nederland toont op deze liefhebbersbeurs onder andere de nieuwe Citroën DS3 Cabrio, een auto die bij uitstek past bij het beter wordende weer en die zeker het vrouwelijke publiek zal aanspreken. Als knipoog naar het verleden van de Citroën Cabrio wordt op de Citroën-stand ook de B2 Torpédo Sport Caddy getoond. De B2 Torpédo Sport Caddy is niet alleen de eerste écht sportieve Citroën, maar tevens een buitengewoon vrouwelijk model. Een waardig voorloper van de DS3 Cabrio dus, het toeval wil dat deze Caddy op de kop af 90 jaar geleden op de markt kwam.
Nooit eerder heeft een thema van CitroMobile zoveel creativiteit bij zoveel Nederlandse Citroën-clubs losgemaakt. Een bezoek aan dit grootste Citroën-feest van Nederland is dus een echte must. Je kunt op 4 en 5 mei van 10 tot 17 uur terecht bij Expo Haarlemmermeer aan de Stelling 1 te 2141 SB Vijfhuizen. Parkeren is er voor jonge en minder jonge Citroëns helemaal gratis, de toegang kost 11 euro per persoon. Er is echter een mogelijkheid om gratis toegang te winnen. Alles wat je daarvoor hoeft te doen is Citroën Nederland op facebook te liken. Onder de fans worden maar liefst 250 vrijkaarten voor CitroMobile verloot! Wacht niet te lang, want de actie sluit op woensdag 1 mei, zodat de winnaars op donderdag 2 mei per e-mail geïnformeerd kunnen worden. Om zeker te zijn van je kans, surf je het best nu direct naar de actiepagina van Citroën Nederland op facebook en klik je daar op ‘like’.
bronnen: CitroMobile en Citroën Nederland, redactie: RensKorevaar
Doneer, zo blijven we draaien!
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Tot en met 1 mei kun je hier nog een van 250 gratis toegangskaartjes voor CitroMobile winnen!
Doneer, zo blijven we draaien!
Één van de 250 .....
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Idem. En wat ik zo lees op Facebook is iedereen die daarvan lid is geworden voorzien van een gratis toegangskaartje.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nee hoor… Zelfs niet eens een reactie gehad. Het zal wel aan mij liggen…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Ik ook niet… Nou ja, je kan niet elk jaar winnen hè. (vorig jaar kaartje+goodiebag+auto voor het weekend )
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
het ligt vast aan je avatar.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Dan heb ik niks gezegd.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Herstel, de blijde boodschap was in de junkmail terecht gekomen…!
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”