Da`s `n hele goeie ZX1.4i. Als je bij een beurt/reparatie niet aanwezig kunt/mag zijn; vraag dan of men de vervangen onderdelen voor je wilt bewaren. Toch nog een vorm van controle, niet?
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Ik heb ook wel een leuke kwik “fit” ervaring:
Mijn BX14RE (type1) voor een beurt naar de kwik fit gebracht. Uiteraard wilde ik er bij zijn, waar ik achteraf blij van ben. Het begon met olie verversen. Een monteur tapte de olie af en liep even weg voor het een of ander, kwam er een andere monteur aan die mijn auto wel even op een andere brug wilde zetten ZONDER OLIE in het carter! Ik heb meneer op tijd tegen kunnen houden. Toen ik weer een beetje bekomen was van de schrik gingen ze uitlijnen. Auto op de standaard, klemmen op de wielen en testen maar. De auto werd weer van de standaard gehaald en op de brug gezet. Helaas hebben ze niet gedacht aan het feit dat een BX wel eens zou kunnen inzakken als ie net van de standaard komt. Het gevolg was dus dat de klemmen van de achterwielen, die er nog op zaten, in de spatborden nestelden. Sindsdien had mijn BX vleugeltjes.
Het had ook zijn voordelen, de beurt hebben ze me gratis gedaan En de schade hebben ze ook hersteld, niet zo mooi als dat het was, maar de vleugels waren grotendeels verdwenen.
My other car is a broomstick.
mathijs schreef:Ik heb ook wel een leuke kwik “fit” ervaring:
Mijn BX14RE (type1) voor een beurt naar de kwik fit gebracht. Uiteraard wilde ik er bij zijn, waar ik achteraf blij van ben. Het begon met olie verversen. Een monteur tapte de olie af en liep even weg voor het een of ander, kwam er een andere monteur aan die mijn auto wel even op een andere brug wilde zetten ZONDER OLIE in het carter! Ik heb meneer op tijd tegen kunnen houden. Toen ik weer een beetje bekomen was van de schrik gingen ze uitlijnen. Auto op de standaard, klemmen op de wielen en testen maar. De auto werd weer van de standaard gehaald en op de brug gezet. Helaas hebben ze niet gedacht aan het feit dat een BX wel eens zou kunnen inzakken als ie net van de standaard komt. Het gevolg was dus dat de klemmen van de achterwielen, die er nog op zaten, in de spatborden nestelden. Sindsdien had mijn BX vleugeltjes.
Het had ook zijn voordelen, de beurt hebben ze me gratis gedaan En de schade hebben ze ook hersteld, niet zo mooi als dat het was, maar de vleugels waren grotendeels verdwenen.
Nog een reden om er niet te komen!!
Test