mogelijke aanschaf visa
Michielio
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 450

Gepost: 18 april 2013 07:38 PM

Beste mensen,

Ik heb mogelijkheid een visa aan te schaffen. Ik moet nog gaan kijken.
Mijn vraag is: wat is grofweg de prijsrange voor een visa? Ik heb nog nooit een visa gehad en er staan er te weinig te koop om een beeld te krijgen.
Natuurlijk, afhankelijk van staat van de auto. Maar grofweg, wat doet een redelijke visa? Zal wat fotos van de auto posten binnenkort.

Gr. Michiel

————————————————————————————-
Auto’s:

BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)

BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 18 april 2013 08:18 PM
  [ # 1 ]

Reken maar vanaf 250 euro voor een opknapper met roest en achterstallig onderhoud tot wel 3000 euro voor een gerestaureerd exemplaar of een sportief exemplaar.

Het aller belangrijkste vind ik de staat van de auto, roest, remmen, onderhoud etc.

Profiel  

Michielio
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 450

Gepost: 18 april 2013 09:09 PM
  [ # 2 ]

Ok dank voor je antwoord, is ooklastig om heel concreet iets over te zeggen inderdaad.

Ik zag de auto vanmiddag staan met 2 papiertjes op de achterruiten met te koop erop. toen niet de mogelijkheid om te stoppen, net weer even gekeken, visa weg… Misschien snachts in de garage, morgen weer kijken Smile

————————————————————————————-
Auto’s:

BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)

BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)

Profiel  

verkaadje
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 236

- C1 Ambiance
Gepost: 18 april 2013 11:14 PM
  [ # 3 ]

Prijs dat is echt heel moeilijk te zeggen mijne was een opknapper (zie visa 1985 topic)
je moet het echt treffen want de een gaat akkoord met een paar honderd en de ander duizend(en)het is maar net wat een gek er voor geeft/over heb.

Als je het kenteken weet dan zijn dat ook weer wat gegevens
zodat je over apk/eigenaren ook weer wat weet.

aandachtspunten

let vooral op de wielkasten remmerij interieur banden en natuurlijk hoe h
et motortje loopt 2/4cil?

dus voor een goed beeld foto`s maken + kenteken checken tenminste dat vind ik het slimst
en probleem natuurlijk veel informatie over de auto te krijgen qua onderhoud enz.

Profiel  

citroengsacx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 97

- Visa Special
- Visa Carte Noire
- Visa Super X
- Visa Sextant
- Visa Decapotable
- Visa west end
- Visa Super
Gepost: 19 april 2013 11:07 AM
  [ # 4 ]
BX19trs schreef:

Reken maar vanaf 250 euro voor een opknapper met roest en achterstallig onderhoud tot wel 3000 euro voor een gerestaureerd exemplaar of een sportief exemplaar.

Het aller belangrijkste vind ik de staat van de auto, roest, remmen, onderhoud etc.

Dan heb je duidelijk geen goed beeld wat een goede restauratie kost, met nieuwe onderdelen en las- en spuitwerk. Smile dus restauratie tot nieuwstaat, incl interieur.
En volgens mij kan ik het weten, ik heb er pas een stuk of 7 volledig gerestaureerd, weliswaar serie limitees, maar toch. Reken maar tenminste op het dubbele, tenminste puur aan kosten.

Profiel  

Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3221

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 22 april 2013 08:16 AM
  [ # 5 ]

Een paar tips die een hoop ellende kunnen besparen, kijk goed naar;

-roest rond de eindblokken voor de achtervering in de achterwielkuip
-roest aan de rand van de waterbak/paravent onder de voorruit (achter het reservewiel)
-deurinstappen achter-achterscherm
-achterschermrandjes
-kofferbakhoeken
-lasrand a/h einde v/d kofferbakbodem onder de achterbank
-eindstukken van de langsdragers t.h.v. krikpunt voor (croissanterie in potentie)
-binnenschermen voorzijde

En er zijn vast nog meer puntjes waar je roest/narigheid kunt vinden, gelukkig zijn de echt “opgereden” exemplaren nagenoeg verdwenen…
Nog een heel geluk dat men bij Citroën op een gegeven moment heel veel potentieel lastige plekken is gaan verzinken zoals de A-zuil, de B-zuil en de veerpootophanging a/d voorzijde.

Hou ons op de hoogte Wink

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  

Maurice van Mourik
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3221

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 03 mei 2013 08:12 AM
  [ # 6 ]

En?? is ‘t nog wat geworden??

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook