Mijn ds3
Paul..
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5

Gepost: 03 mei 2013 07:34 PM

Hallo allemaal.
Mijn naam is Paul. Wel even voorstellen. Wel zo neetjes.
Trouwens, sorry voor de foutjes in mijn bericht(en). Ik heb nooit nederlands geleerd. (Kom uit FR)

Maar goed. Ik heb een DS3 (net als de meeste) zwaart, wit dak, chrome hier en daar en zwarte velgen (16in).
Wat ik graag zou willen doen is:
  -Ds3 R velgen opzetten. (Zwart)
  -Leds altijd aan grijgen. Dus met ook als het donker is.
  -Lampen vervangen om de zelfde kleur te grijgen bij de leds en de gewoone lampen anders is het geel met wit…
(Dit heb ik een keer gezien bij een stoplight laat in de avond)
  -Ledjes achterlampen erbij (net als toen de auto werd gepresenteerd bij de autodsaloon) wel ledjes aan met gewoon daglicht net als voor en ook blijven aan met de achterlampen als die ook aan gaan.
  -Coilovers opzetten om de auto 1,5 cm te verlagen misschien iets meer maar niet teveel.
  -Brembo remmen (wit) (+schijf) erop latten zetten. (Echte, niet de bullpannekoek)
  -Twin exhaust erop laten zetten links en rechts. Wel met hitte scherm (Met twee sierstukes niet 4)
(Of dan in het midden, licht er aan wat mooier is) (en niet met van dat super irritant zware geluid zoals die bagger tuning autojes)
  -Front mount intercooler aansluiten.
  -Ecu remap
  -Optie: misschien betere turbo?
  -Optie: misschien een tweede subsje (kleintje) erbij doen voor achterin links? (Het is niet lekker gelijk want ik heb alleen een rechts)

Wat overens helemaal super gaaf zou zijn, is de auto te kunnen starten met start button maar wel zonder de sleutel uit je zak te hallen. Maar dat woord best lastig denk ik…

Overens als ik onduidelijk ben kan ik best fotos laten zien.

Dit is praktis wat ik allemaal wil doen.
Maar goed. Dit klinkt allemaal wel leuk. Maar wat is hier nou van legal? Wat mag niet?
Dat zou ik graag willen wetten. Graag met references aub. Dank jullie voor de info alvast.
Groetjes!

Profiel  

Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 255

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 03 mei 2013 10:28 PM
  [ # 1 ]

Bonjour Paul,

Die LED’s laten branden met de gewone verlichting kan de dealer instellen volgens mij.
Wat voor motor heb je erin (THP misschien)?

Je hebt wel een hoop ideen, laat maar weten wat je allemaal laat doen, we lezen graag mee!

Richard

Profiel  

Ton.
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 03 mei 2013 11:38 PM
  [ # 2 ]
Paul.. schreef:

H
  -Leds altijd aan grijgen. Dus met ook als het donker is.

Zou ik niet doen. De LEDs zijn te fel om altijd (en dus ook ‘s nachts) te laten branden. Ga je anderen mee verblinden.

Citroen DS3 1.6 e-hdi Airdream So Chic (2012) Gris Manitoba/Rouge Carmen
Oktober 2015: 130.000 km

Profiel  

aero
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 92

- DS 3 1.6 e-HDI Sport Chic
Gepost: 04 mei 2013 07:30 PM
  [ # 3 ]

Bonjour Paul,

Dat is een hele lijst!

Over de led’s voorraan, het is bij wet verboden deze samen met je lichten te laten branden aangezien deze niet dimmen. Meer info hier:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220674/

Over de subwoofer is ook al gepraat, meer info hier:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/221132/

Verder zeker foto’s posten van de veranderingen en veel rijplezier Wink

DS3 e-hdi 110pk sport chic
OPGEPAST !!! domme belg comming true! Benaderen op eigen risico!

Profiel  

schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 338

- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Gepost: 04 mei 2013 10:37 PM
  [ # 4 ]

de led achterlichten zijn eventueel alleen in de 3d achterlichten verkrijgbaar. anders ook weer bij wet verboden even als het laten branden van de dagrijverlichting voor in kombinatie met de gewone verlichting.

de rest van je vragen/wensen lijst is kwestie van opzoeken veel info binnen het forum reeds te vinden

DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl

mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook