2 van de 2
 < Vorige 1 2

Help achteras/brug/subframe verkruimeld
Bjinder
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

- XM 2.1 TD
- BX 14E
Gepost: 09 mei 2013 01:31 AM
  [ # 16 ]

Ze doet het weer!!!! Vandaag kon ik eindelijk weer in de XM zitten in plaats van er onder liggen. Het heeft nogal wat tijd gekost voordat het fels apparaatje binnen was en ik aan de slag kon met de leidingen. Alles werkt weer naar behoren en ik had maar 1 tegenslag met de niveau regelaar. Die was kapot gegaan tijdens het in of uitbouw proces. Dan ga je wel even twijfelen of je niet één of ander verkeerd hebt aangesloten. Morgen de APK puntjes nog even doen (ashoes en achterlampje). Het is overigens niet aan te raden om deze operatie zonder brug te doen, maar het scheelt wel een fitness abonnement. Voor forummers/clubleden in de regio rondom Leeuwarden, ik heb nu dus een fels apparaatje.

Profiel  

puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 09 mei 2013 01:37 AM
  [ # 17 ]

Mooi werk! Ik ga morgen of in elk geval heel snel ook dat fels apparaatje bestellen maar niet voor de XM (yet)

De aanhouder wint he! Smile Ik koop ‘t ding maar bij http://automec-uk.mamutweb.com/subdet9.htm, denk ik.

Profiel  

Bjinder
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

- XM 2.1 TD
- BX 14E
Gepost: 09 mei 2013 11:53 PM
  [ # 18 ]

Ziet er idd ook goed uit. Had vandaag overigens ook nog een kapotte abs sensor en heb net een nieuwe besteld voor 35 euro. Er zit veel prijsverschil tussen die dingen. Ik waag het er maar op met de goedkoopste versie van ATE. Ik kon de storing gelukkig snel vinden met behulp van dit forum.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook