Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Niemand die zich afvraagd of de HD pomp voldoende opbrengst heeft voor sb?
Op het subframe past het wel wat extra leidingen trekken en dat is wel te realiseren.
O
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1141
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Echt netjes Twan, dat is echt een nuttige accessoire.
Alleen al perfect te beruiken icm je navigatie.
Heerlijk dat je dan geen bungelende draad voor je dashboard heb hangen!!
C-stijl speakers is een kwestie van 10cm speakers kopen en draadjes trekken meen ik
Life’s too short to drive without comfort!!!
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
rmenke schreef:Punaxio schreef:Misschien dat iemand anders dit ook al gevraagd heeft en dat ik er overheen lees.
Maar is het heel dom van mij dat ik me serieus afvraag waarom je niet een luxere basis neemt voor deze grootse plannen?
Als je een BX gebruikt met SB, Electrisch bedienbare ramen en de hele takkezooi is dat toch een stuk makkelijker?Dit is inderdaad al enkele keren gezegd in dit topic en de opmerking dat het zonde is om een BX niet te laten zoals hij door de fabriek is geleverd. Jammer genoeg zijn er steeds minder en is het een goeie met weinig kilometers en alle juiste opties niet zo makkelijk te vinden.
Ik heb er nu eentje in de “juiste” kleur met ondertussen net geen 60k en geen plekje roest of echte onoverkomelijke slijtage.
Of het ooit echt allemaal uitgevoerd wordt weet ik nog niet, maar dromen is altijd leuk
Is dit geen optie dan? > http://nl.kapaza.be/antwerpen/citroen-bx-19-tri-73083899.htm
Erg fijne uitvoering en, vind ik, mooie kleur! Mist helaas nog het fabrieksschuifdak en abs.
Voor je lijstje: vergeet de deurverklikker niet.
C-stijl speakers zijn origineel 6 cm (2,5 inch)
McDean schreef:Niemand die zich afvraagd of de HD pomp voldoende opbrengst heeft voor sb?
Op het subframe past het wel wat extra leidingen trekken en dat is wel te realiseren.
Idd.
Overigens zijn die gele H4-lampen van gomaxx echt geel, ik heb ze ook, voordeel: hogere lichtopbrengst dan met kapjes.
Totaal aantal Berichten: 1141
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Das een mooi ding, beerpeet!
En nog lekker in de buurt ook!!
Life’s too short to drive without comfort!!!
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Citrofreak Bram schreef:Echt netjes Twan, dat is echt een nuttige accessoire.
Alleen al perfect te beruiken icm je navigatie.
Heerlijk dat je dan geen bungelende draad voor je dashboard heb hangen!!
C-stijl speakers is een kwestie van 10cm speakers kopen en draadjes trekken meen ik
En de speciale C-stijl kappen en speakerbeugels vinden/maken.
IMG_1629 by Timo1990NL, on Flickr
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 555
- BX 16 TGI Toulouse
- BX 19 TZI
- BX 19 GTI Automatic
Punaxio schreef:Misschien dat iemand anders dit ook al gevraagd heeft en dat ik er overheen lees.
Maar is het heel dom van mij dat ik me serieus afvraag waarom je niet een luxere basis neemt voor deze grootse plannen?
Als je een BX gebruikt met SB, Electrisch bedienbare ramen en de hele takkezooi is dat toch een stuk makkelijker?
Ik vroeg me dat ook al af
Citroën BX, j’aime , j’aime, j’aime
beerpeet schreef:rmenke schreef:Punaxio schreef:Misschien dat iemand anders dit ook al gevraagd heeft en dat ik er overheen lees.
Als je een BX gebruikt met SB, Electrisch bedienbare ramen en de hele takkezooi is dat toch een stuk makkelijker?Dit is inderdaad al enkele keren gezegd in dit topic en de opmerking dat het zonde is om een BX niet te laten zoals hij door de fabriek is geleverd. Jammer genoeg zijn er steeds minder en is het een goeie met weinig kilometers en alle juiste opties niet zo makkelijk te vinden.
Ik heb er nu eentje in de “juiste” kleur met ondertussen net geen 60k en geen plekje roest of echte onoverkomelijke slijtage.
Of het ooit echt allemaal uitgevoerd wordt weet ik nog niet, maar dromen is altijd leukIs dit geen optie dan? > http://nl.kapaza.be/antwerpen/citroen-bx-19-tri-73083899.htm
Erg fijne uitvoering en, vind ik, mooie kleur! Mist helaas nog het fabrieksschuifdak en abs.Voor je lijstje: vergeet de deurverklikker niet.
C-stijl speakers zijn origineel 6 cm (2,5 inch)
McDean schreef:Niemand die zich afvraagd of de HD pomp voldoende opbrengst heeft voor sb?
Op het subframe past het wel wat extra leidingen trekken en dat is wel te realiseren.Idd.
Overigens zijn die gele H4-lampen van gomaxx echt geel, ik heb ze ook, voordeel: hogere lichtopbrengst dan met kapjes.
Dat is inderdaad een hele nette BX, alleen jammer van de kleur (persoonlijk, maar ja)
Had ik die eerder gevonden, of was hij eerder geplaatst, was het die misschien geworden.
De hele korte omschrijving verraadt wel al wat.
Wat me opvalt is dat de motorkap niet aansluit aan de bumber maar nog enkele slits heeft voor de radiator te koelen.
C-stijl speakers (behuizing) heb ik gisteren niet gevonden bij de afbrekers die ik weet zijn rond antwerpen noord. (altijd grappig om daar iets te gaan vragen. “Hebt U onderdelen voor een citroën BX?” “Ja hoor wij hebben hier alles” Totdat je zegt wat je nodig hebt, dan worden ze een beetje lastig.
Een goeie tip hier is welkom!
Die gele H4 lampen hebben een hogere lichtopbrengst, maar geven geen gele reflectie in de lamp als ze uit zijn.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Het zal ook wel erg toevallig zijn als je die C-stijl speakers vind op een sloperij. Het is nogal zeldzaam zeg maar. Die van mijn plaatje vond ik op een sloperij in een Engelse BX GTi. Echt puur geluk.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
http://www.ruecitroen.nl/Brochures/BX/1992 Modeljaar 1993/M1993 - Pagina 17.htm
http://www.ruecitroen.nl/Brochures/BX/1987 Het succes verder uitgebouwd/HSVU - Pagina 31.htm
En deze speakers? Die zitten niet in de C-stijl, maar eronder net naast de hoedenplank.
Over de HD pomp, lijkt me logisch, maar verschillen deze tussen modellen met of zonder SB?
Kent iemand van jullie nog een sloper (hoeft niet perse in de buurt te zijn van antwerpen) waar nog iets te vinden is voor de BX?
In antwerpen op de Bischoppenhoflaan staan er nu 2 (mijn palmares en een 19TRD) Maar deze heb ik al redelijk kaal geplukt van bruikbare onderdelen)
Alternatief is op reis in Frankrijk hier en daar eens stoppen en rondhoren. Hoe zuidelijker hoe meer je er nog ziet rijden en hoe meer je er ook ziet staan bij garages. (daar hebben garages ook nog vaak een auto kerkhof rond de werkplaats, zalig!)
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
rmenke schreef:Wat me opvalt is dat de motorkap niet aansluit aan de bumber maar nog enkele slits heeft voor de radiator te koelen.
Dat is nou een zg. “korte” motorkap.
rmenke schreef:Die gele H4 lampen hebben een hogere lichtopbrengst, maar geven geen gele reflectie in de lamp als ze uit zijn.
Jawel.
rmenke schreef:Over de HD pomp, lijkt me logisch, maar verschillen deze tussen modellen met of zonder SB?
Ja.