Ja, voordat er een meeting word geplanned….FF MIJ BELLEN
René van Maren schreef:Ja, voordat er een meeting word geplanned….FF MIJ BELLEN
Of gewoon eens afmelden voor Tannes
Ik wilde je m’n bevestigde dorpellijsten nog laten zien René! Jammer hoor, dat je er niet was! Het was echt heel erg leuk! Prachtige locatie ook! Marco mag wel een mooie titel krijgen boven z’n naam hier op ‘t forum!! (meeting organisator ofzo??)
Zeker voor herhaling vatbaar!
mpostma schreef:René van Maren schreef:Ja, voordat er een meeting word geplanned….FF MIJ BELLEN
Of gewoon eens afmelden voor Tannes
of een meeting op de tannisbaan
René van Maren schreef:Ja, voordat er een meeting word geplanned….FF MIJ BELLEN
Ik wil niet vervelend zijn, maar toen de meeting gepland was, wist je nog niet eens of je vandaag moest tennissen
Xsara_Coupe
ahum…... ops:
Inderdaad…
wel erg jammer dat de dag zo snel ging heb veel mensen nog niet gesproken is echt voor herhaling vatbaar
citroenc2 schreef:wel erg jammer dat de dag zo snel ging heb veel mensen nog niet gesproken is echt voor herhaling vatbaar
Ik heb ook heel veel mensen niet gesproken Dat vond ik vandaag wel heel jammer! Volgende keer dan toch maar een weekend dr van maken :
Xsara_Coupe
Komt natuurlijk ook omdat de opkomst zo fantastisch was! Dan heb je nou eenmaal niet de tijd om iedereen te spreken!
Had iedereen nou nog netjes betaald? Dat was wel een beetje chaotisch door het regelmatig veranderen van zitplaats e.d.
Xsara_Coupe schreef:citroenc2 schreef:wel erg jammer dat de dag zo snel ging heb veel mensen nog niet gesproken is echt voor herhaling vatbaar
Ik heb ook heel veel mensen niet gesproken Dat vond ik vandaag wel heel jammer! Volgende keer dan toch maar een weekend dr van maken :
Xsara_Coupe
lijk me erg leuk
Nou ben ik door al het geklets en vooral door de koud helemaal vergeten om met een ervaringsdeskundige ff de 2Louse ECU uit te lezen.
citroenc2 schreef:Xsara_Coupe schreef:citroenc2 schreef:wel erg jammer dat de dag zo snel ging heb veel mensen nog niet gesproken is echt voor herhaling vatbaar
Xsara_Coupe
lijk me erg leuk
Jaja, vanaf nu kan ik ook haast geen meeting meer regelen..9 februari komt steeds dichterbij en dus de tijd dat ik zelfstandig heen en weer kan reizen dus ook…Laat maar komen die meetings
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
voge schreef:Komt natuurlijk ook omdat de opkomst zo fantastisch was! Dan heb je nou eenmaal niet de tijd om iedereen te spreken!
Had iedereen nou nog netjes betaald? Dat was wel een beetje chaotisch door het regelmatig veranderen van zitplaats e.d.
Ik heb zelf als enalaatste nog een drankje afgerekend en meteen naar de betalingen geinformeerd. Iedereen heeft keurig zijn rekening voldaan!
Bedankt iedereen nog daarvoor
Xsara_Coupe
He Lucas,
zie dat je gelijk maar een nieuwe avatar hebt aangemaakt? dat vond ik ook mijn mooiste foto
mooi he zo’n xm in de schittering van de zon
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Het was inderdaad erg gezellig ja….wel koud (brr)...maar binnen was het ook gezellig met een bak koffie erbij.
En inderdaad, ze hadden ook een broodje Bal.
Heb met de TRD turbo gereden van Janneman….waar Sohail en ik nogeens op af zijn geweest toen de vorige eigenaar (Bergje) hem nog had en er een lek zat in de brandstofpomp…..vorig jaar zomer.
Nou…..met die TRD turbo is niks mis, zo te voelen…..trekt goed door, dus de turbo werkt best.
Alleen het gaspedaal gaat erg zwaar
Daarna ook nog even met de XM van zwarte Limo gereden….eens kijken hoe dat veerde.
En hij wilde ook weleens met een BX rijden….en zo hebben we weer een fijn dagje Citroen gehad.