Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
blijkbaar is dat nog wat restspanning,onze bussen hebben ook LED zijmarkering en ook die zie je zwakjes blijven branden.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Enog idee hoeveel stroom dat gebruikt ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
geen idee,zal misschien om honderdsten van een paar volt zijn. denk eerder dat het een producteigenschap zal zijn.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 296
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
hbeck schreef:Enog idee hoeveel stroom dat gebruikt ?
3 x niks. Je hoeft je echt geen zorgen te maken dat accu leeg raakt.
Trouwens, die stroom liep natuurlijk ook al door het “oude” lampje.
Alleen het is te weinig om het lampje (zichtbaar) te laten branden.
Het branden van de leds komt omdat ze maar zéér weinig stoom nodig hebben.
Het fenomeen doet zich vooral bij de goedkope leds voor.
Het gebruik van een dubbelpolige schakelaar is een oplossing die moelijk (achteraf) in de auto is te verwezelijken.
Als je je er echt aan stoort plaats dan een weerstandje over de led.
dank je, laat ik hem lekker aan staan.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Hallo,
Ik heb ook de bewuste ledjes besteld ,maar vraag mij af hoe ik ze moet plaatsen. Ben even bezig geweest met een schroevendraaier, maar twijfel over de vraag of het hele element eruit komt cq alleen het plastic afdekkapje. Indien ik wat meer kracht ga zetten ben ik bang dat dit kapje breekt….
Volgens het instructieboekje moet ik een dunne schroevendraaier bij de bedieningsknopjes gebruiken…. Wat haal ik dan los?
Graag een hint!
Robert
Die hele unit haal je eerst uit je dakbekleding. Daarna voorzichtig vroeten met een schroevendraaier om het doorzichtige kapje er af te halen. Is dat duidelijker?
Inderdaad! Met wat beleid gaat de unit eruit, deksel eraf en dan het lampje vervangen door LED. Grappig! Dank in ieder geval.
Als ik er een ledlampje indoe gaat hij knipperen,en na een tijdje normaal branden, normaal gaat het lampje langzaam uit en langzaam aan, er zit dus een vertrager op waardoor er eerst minder stroom komt en verlaat, het ledlampje werkt dus niet op de uitstapvertrager, hoe los ik dat op?
Grote condensator er parallel overheen?