Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Ja idd.
Eindelijk maar toch.
.
@art in een advertentie op aircoolers? Van u over deze auto, stond dat er ook en gat zat ergens achter bij de kofferbak?
http://www.keverhobby.nl/advertentie/121-citroen gsa 1300 pallas.php
Dit : -Ondanks dat het een uit fr. afkomstige auto is zit er toch laswerk aan dit betreft een gat in de voetenbak aan de bestuurderskant en laswerk aan het rechter zijpaneel in de kofferbak, ook hier een gat.
Dit heb ik niet kunnen vinden,
Weet u hier meer over?
Gr jasper
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
de as beige troisième voor vanderiet?
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Uh nee, dit is 23-xl-dr dit is een oude ad
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Uh nee, dit is 23-xl-dr dit is een oude ad
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Hij bedoelt de zijkanten van de kofferbak, naast de achterwielen. Zwak plekje bij een GS(A) omdat daar dubbel plaatwerk zit waar vocht tussen kan kruipen.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Dat bedoel ik idd., haal t rechter achterwiel er maar vanaf. Dan zie je t beter. Franse eigenaar voor mij heeft t dichtgesmeert ergens mee.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
we hebben het gezien!
ook van dat polyester rommel.
komt een andere keer wel.
ik weet niet hoe het komt, maar hij lekt opeens wel veel minder.
ach, binnenkort die lhm slang vervangen en het is weer klaar (nouja een gsa hoort ook wel te lekken)
bumpers en handgrepen in de RIWAX gezet, heel mooi zwart geworden.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 555
Geregistreerd: 10-11-2012
- BX 16 TGI Toulouse
- BX 19 TZI
- BX 19 GTI Automatic
vanderiet schreef:(...) (nouja een gsa hoort ook wel te lekken)(...)
Nee. Geen enkele auto hoort “zomaar” te lekken. Pfff.
Citroën BX, j’aime , j’aime, j’aime
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Da’s GSC, een standaard accessoire bij GS/A’s: Geïntegreerde Subframe Conservering.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
weet iemand hoe ik aan een retourslang (lhm) kom?
het gaat over de leiding die van de hoogteregelaar naar een koppelstukje gaat (de leiding van het koppelstuk totaan het lhm reservoir hoeft niet vervangen)
ik weet niet of dat koppelstuk (3 aansluitingen volgens mij) origineel is, dus als er onduidelijkheid over is komt het daar dus door.
gr jasper
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Het gat in de vloer is groter dan gedacht , maar ik heb de voorstoell, middenconsole en achterbank er al uit. Nu dat plastic rekje onder de schakelpook nog en dan kan de vloerbedekking er uit en kan er gelast worden
Zal wel ff wat foto’s sturen
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
nou, vandaag heb ik een heel leuk pakketje gekregen met een vraagbaak en een instructieboekje! en een paar hele leuke “in mn eendje” stickers (2cylindergarage in roodeschool)
dus die er even opgeplakt, en dat staat heel leuk!
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
die heb je over het gat in de bodem geplakt, prima!
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
haha , nee daar waren de stickers te klein voor (of het gat te groot) haha
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Nou LHM lekkage verholpen, was toch de retourleiding ( was tegen de uitlaat aangekomen)nu het volgende probleem al, dikke motorolie lekkerij!!
Hoe het komt i dont know, maar het zit aan de bestuurderskant, bij de remschijf en daaronder en in de buurt.
Zal even foto’s posten.
Eerst ff 15 w40 kopen, anders durf ik m niet te verplaatsen, er zit zo weinig in
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4