3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
BX 19tzd 1993 ombouwen met 17tzt turbo uit 1990
Gepost: 16 mei 2013 01:15 AM
  [ # 31 ]

Vanwaar de verbazing dat een BX een nacht omhoog kan blijven staan?

Als alles in orde is is dit niet meer dan normaal, gezien de leeftijd en km’s van de BXen rijden er gewoon niet veel meer rond die dit kunnen…

Op een BX heeft nooit anti-zink gezeten, de informatie die er staat is foutief…(Wat wel meer voorkomt…)

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Marviin
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-06-2011

- BX 16 TRS
Gepost: 16 mei 2013 02:33 PM
  [ # 32 ]

Mijn bx zakt pas na een aantal dagen naar beneden. Terwijl mijn vorige na een paar uur achter al op de grond lag.

1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk

Profiel  
 
Gepost: 16 mei 2013 09:08 PM
  [ # 33 ]

Kijk, zo moet het…

Men break heeft een hoofdremcilinder met een dikke 100dkm op.
Met de orginele met 380dkm lag die na 5-6 seconden al op de grond, met deze erop zittie nu tegen een dik uur aan ongeveer.
De reden dat het nog zo snel is is dat de veercilinders inwendig op zijn…

Alles werkt samen(of tegen)...

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
FRVisser
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 266
Geregistreerd: 05-11-2010

Gepost: 01 juli 2013 01:15 PM
  [ # 34 ]

Nou breekt mijn klomp. In de Citroen service box is er dus blijkbaar wel een BX met antizink:
DIESEL EN 1,905L EN POMP 6+2 EN ANTI-VERZAKKING

Huidig: Ford Focus Wagon MK1 tddi
Ex: 2x BX 19 TZD Automatic, BX 19 TRS Automatic

Profiel  
 
Gepost: 01 juli 2013 01:41 PM
  [ # 35 ]

Nee, is er niet, je moet dat systeem ook niet altijd geloven Wink

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook