2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Stuurbekrachtiging mag wel iets soepeler op mijn turbo diesel uit 1993.
Gepost: 16 mei 2013 11:21 PM
  [ # 16 ]

Gaat die nog altijd om de minuut of is het (al) minder?
Zolang dat het 30seconden of meer is moet je er geen zorgen over maken, dan is dat stuk van de HD toch al in orde.

Waar ge je de pomp laten reviseren?

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Marrrrrrrco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 19-03-2012

Gepost: 16 mei 2013 11:26 PM
  [ # 17 ]

Lizarte.

Overigens is de pomp die op de auto zat een zwarte, met een witte sticker achterop. Deed me vermoeden dat dat niet de originele is maar ook een vervanging. Vergis ik me? En maakt dat verschil?
Ik heb dus nu een groene erop gezet.
Is een zwarte mogelijke vervangpomp even robuust als de groene? Ik heb geen zin om weer de groene eraf te halen, de zwarte er weer op, de groene te laten reviseren om dan vervolgens weeeeer de wisseltruc uit te halen. De rubberen joints zijn ook al moeilijk te krijgen…

Maakt het dus wat uit, zwart of groen?

Profiel  
 
Gepost: 17 mei 2013 12:50 AM
  [ # 18 ]

Zwarte zijn normaal de latere, of er verschil op de levensduur/kwaliteit zit kan ik zo niet zeggen.

Weet je in hoeverre Lizarte ze reviseert?
De “echte” revisies gebeuren bij Citrotech, maar die toen spijtiggenoeg nog geen BX.

Ik ga nog eens even bellen voor u morgen, wist iemand die een nieuwe diesel HD pomp te koop had.

Als je die 6.35mm rubbers zoekt laat maar even weten, heb net men 3laatste in men BX gestoken 2 weken geleden maar stuur er wel wat op als ik ze terug binnen heb.

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Marrrrrrrco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 19-03-2012

Gepost: 17 mei 2013 12:54 AM
  [ # 19 ]

Prima, sta open voor voorstellen.
Lizarte zegt ze op te komen halen en dan naar een van hun fabrieken te sturen (in Frankrijk of in Spanje), en dan heb je hem 4-5 werkdagen later weer terug.
Op dit moment hebben ze Europawijd geen exemplaren op voorraad, vandaar dat ze mijn eigen aangeleverde pomp nodig hebben. 195 euro.

Over de rubbers: mogelijk, check eerst met mijn garage hier die er nog voor de conjoncteur heeft kunnen bestellen.

Profiel  
 
Gepost: 17 mei 2013 01:39 AM
  [ # 20 ]

Officieel Citroën? Dan zal ik je er wel wat opsturen, stukken goedkoper dan bij Citroën!

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook