Radio steeds harder
Sim
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 19 mei 2013 04:46 PM

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Als ik de radio aanzet, gaat deze sinds een paar dagen automatisch steeds harder tot het maximumvolume. Na een paar keer aan- en uitzetten, gedraagt hij zich soms weer normaal.
Ik heb een Berlingo (jan 2005) met originele Clarion-radio met stuurbediening voor de radio.

Ik heb er al eens over gedacht de radio te vervangen door een exemplaar waar ik mijn iphone op aan kan sluiten. Misschien is dit nu een goed moment?

Profiel  

beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1825

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 20 mei 2013 08:11 PM
  [ # 1 ]

sim.druk op de rechterknop op de radio. je gaat door een progama van bas-tre-bal-fad-en dan auto volume, zet deze even op oef, meschien helpt het.als je een andere radio gaat plaatsen, let er dan op dat je niet de standaard stekkers gebruikt, ook al is dit een isso systeem. er staat hier over genoeg te lezen op het forum, sla het niet in de wind, anders kunnen er grote probleemen ontstaan met de electronica. of laat je even goed informeren door een citroen garage, die geven je dan de juiste stekkers mee, tegen betaling natuurlijk.

Profiel  

Sim
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 21 mei 2013 03:28 PM
  [ # 2 ]

Beste Beremans,

Bedankt voor je tips! Ik heb vanmorgen de autovolume off gezet, maar reed nog steeds met lostrillende vullingen over straat. Ik denk dat het dan toch maar een andere radio wordt. Bedankt voor de tip van de stekkers, ik ga eraan denken.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook