Bon voyage!!
Totaal aantal Berichten: 10256
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Veel plezier!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Eerder in Nl dan bedoeld.
Met een ontstoken blinde darm heeft mijn vrouw mij gerepatrieerd.
Wat is het dan een heerlijke auto! Door het veergenot is zoiets mogelijk.
En de auto houdt rekening met je. Pas bij de slagboom naar de EHBO viel ze helemaal uit.
Vannacht geopereerd.
Vandaag de auto door WW gerepareerd: onderbreking IN de rotor.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Totaal aantal Berichten: 1344
- ID/DS Pallas 2.3 carb BVM (Gebouwd in Zuid-Afrika)
Hahaha, mooi dat je meer details geeft over wat er met je DS mis was dan over hoe je operatie is gegaan. Je bent voor de rest van je leven een DS patient…
Maar serieus; onderbreking in de rotor? hoe kan dat stuk gaan?
Ik hoop dat de WW de rotor niet weg gegooid heeft. Was er sceptish over. Maar andere gevonden op aanw van mij in de catacomben van de DS en lopen weer!
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Doorgeslagen rotor komt wel een enkele keer voor.
Kan mij herinneren van een Fiat 128 in 1972 die daar ook last van had: wilde met geen mogelijkheid meer aanslaan, ondanks vonk en benzine???
Na vervanging van hele electrische circuit startte die wél!
Stelselmatig terugzetten van oorspronkelijke onderdelen wees de boosdoener aan.
Enne, beterschap!
Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Ondanks alle ds-perikelen… Veel beterschap.
Egbert schreef:Eerder in Nl dan bedoeld.
Met een ontstoken blinde darm heeft mijn vrouw mij gerepatrieerd.
Wat is het dan een heerlijke auto! Door het veergenot is zoiets mogelijk.
En de auto houdt rekening met je. Pas bij de slagboom naar de EHBO viel ze helemaal uit.
Vannacht geopereerd.
Vandaag de auto door WW gerepareerd: onderbreking IN de rotor.
Zo zeg!
Dat is pech hebben! De operatie is kennelijk goed verlopen, want daar heb je verder niets over vermeld… En die darm is toch blind dus die kan je wel missen
Maar een DS is inderdaad misschien wel het beste vervoermiddel bij zo’n kwaal…
Durfde je een operatie ter plaatse niet aan?
Beterschap!
Tja ik ben bang dat als ik te veel over de OK zeg mijn hele topic naar “het cafe” moet.
Maar ik was duidelijk te laat door 6 dagen uit te stellen en de blinde darm was nogal geperforeerd. Is een bekend fenomeen bij dokters die zich zelf proberen te behandelen. Maar het gaat nu wel goed met mij.
en ja ik had totaal geen zin in een ziekenhuis, waar ik de taal onvoldoende spreek.
Moet nog een aantal dagen in ZH blijven. Gelukkig wel WIFI en tablet bij mij, dus alle tijd voor het forum.
De tijd van rust van mijn eigenwijze reacties is voorbij!
Dank voor alle steun.
Ik herken wel wat van die eigenschap bij ons thuis, dokters zijn slechte patiënten. En logica geldt al helemaal niet voor hun zelf! Laat je maar eens verwennen en lees eens een leuk boek bv Oliver Sacks voor verdere herkenning.
Beterschap
Veel beterschap!
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 7580
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Sterkte Egbert! Hoe dan ook geen fijn einde van de vakantie, hoe goed het vervoer ook is. En hulde voor de dappere vrouw die een eigenwijze man naar Nederland brengt in plaats van het eerste het beste ziekenhuis. Gezien het weer is slapen, uitrusten en aansterken eigenlijk niet eens zo’n gekke tijdsbesteding. Mogen jullie van jezelf later deze zomer de rest van de vakantie inhalen? Hebben jullie alletwee wel verdiend, vind ik.
Totaal aantal Berichten: 10256
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Beterschap Egbert!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Beterschap gewenst, eigenlijk heb je toch nog last gekregen van een “treiterslang”
Maar aangezien jij van alle markten thuis bent komt het vast helemaal goed.
Groeten Peter.