Totaal aantal Berichten: 70
- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
ik heb een Iphone 4S IOS 6.1.3
en de versie V2.2
Totaal aantal Berichten: 69
- DS 5 Hybrid4 Business Executive
Beste Borrel77,
Heb je al gekeken wat volgens deze site:
http://www.citroen.nl/services/telematica/compatible-bluetooth/
de meest recente versie voor jouw systeem zou moeten zijn ??
Vreemd genoeg wordt daar voor mijn DS5 aangegeven dat er al een softwareversie 2.7 beschikbaar is, maar volgens Citroen is mijn hardware slechts geschikt voor upgrade tot maximaal 2.31…....
Als daar voor jouw auto een recentere versie ‘beschikbaar’ getoond word dan je nu hebt, zou je dat misschien nogmaals met je dealer kunnen overleggen. Of met .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken), die kunnen aan de hand van je kenteken of chassisnummer in detail nagaan welke software beschikbaar.
(vraagje: ik zie dat je met een C4 geregistreerd staat hier, maar volgens die telematica-pagina kent de C4 helemaal geen eMyWay ??).
yo-1 schreef:
(vraagje: ik zie dat je met een C4 geregistreerd staat hier, maar volgens die telematica-pagina kent de C4 helemaal geen eMyWay ??).
Borrel77 heeft een c4 II (nieuwe versie) uit 2011. Deze beschikt wel over het eMyWay systeem.
OK. Had niet gezien dat er in de telematica-pagina zowel een C4 als een ‘nieuwe C4’ stonden…
In elk geval zie ik dat daar dezelfde Firmware-versies als voor mijn DS5 vermeld staan (2.05, 2.1, 2.2, 2.7, ...).
Zou dus goed kunnen dat voor Borrel77 ook een v2.31 beschikbaar kan zijn ???
Hallo,
ik rijd sinds 2 maanden in een DS5 Hybrid. Fantastische kar! Ik heb alleen wat vreemds bij het luisteren naar muziek. Ik wil graag vanaf USB luisteren. Op zich werkt dit prima, alleen worden sommige nummers gewoon afgebroken na een bepaalde tijd. Als ik deze bestanden dan vervang door nieuwe (andere cd-rip of download) is het soms verholpen en soms niet. Het is me tot nu toe gelukt om 1 CD volledig zonder afbreken erop te krijgen. De rest is nog niet gelukt. Heel irritant. Ik luister nu vaak via m’n telefoon (iPhone 4) maar de kwaliteit via bluetooth is toch minder, bovendien heb je minder bedieningsmogelijkheden (emyway). Via kabel is ook geen optie, ik gebruik nl niet iTunes, maar een google music app. Hierdoor is de koppeling nutteloos.
Anyway, zijn er anderen die hier last van hebben? Misschien tips om het op te lossen?
CITROEN DS5 HYBRID4 AIRDREAM BUSINESS EXECUTIVE - BLANC NACRE - LAMA BEIGE
ik moet zeggen dat het bij mijne allemaal goed werkt..
maar ik heb een samsung galaxy..
de bt verbinding met de iphone is al vaker aangegeven dat dit problemen veroorzaakt…
BT werkt eigenlijk prima, alleen vind ik de geluidskwaliteit net iets minder dan via USB.
Nog een dingetje: van heel veel MP3’s wordt de ID3 tag info niet weergegeven. Ik ben er nog niet achter waar dit aan ligt.
Wat betekent AAS bij de optie emyway GPS met AAS ,
Heb sinds kort een ds5 hybrid met eMyWay. Ligt het nu aan mij of wordt de vertraging door files niet meegenomen in de aankomsttijd? Doe ik iets verkeerd?
Een een andere vraag: hebben meer rijders last van eMyWay crashes?? Enkele seconden een spontaan zwart scherm, waarna het Citroen logo verschijnt, en het ding opnieuw start??
Heb onlangs tijdens ca. 2.500 KM aan Franse Péages lekker ontspannen multi-taskend met eMyWay zitten spelen, maar het lijkt erop dat dat door het apparaat zelf meer als een soort stresstest ervaren werd. Hij hield er in elk geval zeker 10 keer spontaan mee op…...
Bijvoorbeeld in volgende situatie:
- iPhone via Bluetooth verboden t.b.v. telefonie
- iPod in console aangesloten op USB t.b.v. de muziekvoorziening
- navigatie uitgeschakeld (ik navigeer met TomTom op de iPhone)
- display op kaartstand, enigzins uitgezoomd, om de route in grote lijnen te zien
Met name die kaartstand, redelijk ‘uitgezoomd’ schijnt het systeem regelmatig de das om te doen, en veroorzaakt vastlopen gevolgd door een reboot. Hetzelfde wilde ook een paar keer gebeuren bij het via de display aansturen van de iPod die aan de USB hangt…...
Jo3pski schreef:Hallo,
Ik wil graag vanaf USB luisteren. Op zich werkt dit prima, alleen worden sommige nummers gewoon afgebroken na een bepaalde tijd. Als ik deze bestanden dan vervang door nieuwe (andere cd-rip of download) is het soms verholpen en soms niet. Het is me tot nu toe gelukt om 1 CD volledig zonder afbreken erop te krijgen. De rest is nog niet gelukt. Heel irritant.
Zelfde probleem met mijn DS3 incl. eMyWay. Sommige MP3’s spelen probleemloos af, andere MP3’s worden random tijdens het afspelen afgekapt. Erg irritant. Wellicht al een oplossing gevonden?
Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
yo-1 schreef:Een een andere vraag: hebben meer rijders last van eMyWay crashes?? Enkele seconden een spontaan zwart scherm, waarna het Citroen logo verschijnt, en het ding opnieuw start??
Heb onlangs tijdens ca. 2.500 KM aan Franse Péages lekker ontspannen multi-taskend met eMyWay zitten spelen, maar het lijkt erop dat dat door het apparaat zelf meer als een soort stresstest ervaren werd. Hij hield er in elk geval zeker 10 keer spontaan mee op…...
Bijvoorbeeld in volgende situatie:
- iPhone via Bluetooth verboden t.b.v. telefonie
- iPod in console aangesloten op USB t.b.v. de muziekvoorziening
- navigatie uitgeschakeld (ik navigeer met TomTom op de iPhone)
- display op kaartstand, enigzins uitgezoomd, om de route in grote lijnen te zienMet name die kaartstand, redelijk ‘uitgezoomd’ schijnt het systeem regelmatig de das om te doen, en veroorzaakt vastlopen gevolgd door een reboot. Hetzelfde wilde ook een paar keer gebeuren bij het via de display aansturen van de iPod die aan de USB hangt…...
Had ik ook en is door mijn dealer een nieuwe ingezet.
Nu weer een keer of 3, 4 gehad. Update gaan ze doen…..
Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Als ik mijn Ds5 muziek afspeel via mijn i-phone en dan een afspeellijst van spotify gebruik krijg ik geen lijst in beeld.
Iemand dezelfde ervaring?
Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
@pavang: Volgens mij krijg je als je muziek afspeelt vanaf je phone via Bluetooth nooit geen lijstje in je eMyway screen.
De updat gehad voor m’m eMyWay.
De Beeps van de parkeersensoren gaan een stuk zachter nu.
Misschien (hopelijk) nog harder te zetten.