21 van de 40
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »
   
‘85 serie 1 Gti turbo restauratie - project naw in verkoop, interessepeiling?
Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 12 mei 2013 09:01 PM
  [ # 301 ]

Zwart & CX, +1!

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 12 mei 2013 09:19 PM
  [ # 302 ]

Ik vind zwart voor serie 2 minder mooi.
In combinatie met rvs bumpers weer wel.

Maar ja dat is natuurlijk persoonlijk.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 13 mei 2013 09:32 AM
  [ # 303 ]

ik denk dat ik voor de optie zwart ga, zonder stootstrips op de zij

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43330
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 13 mei 2013 09:44 AM
  [ # 304 ]

Dat wordt een flinke klus, van binnen en van buiten zwart spuiten. Succes!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17406
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 13 mei 2013 09:48 AM
  [ # 305 ]

Juist als je zwart kiest, zou je de stootstrips kunnen terugplaatsen. Ze vallen op een zwarte auto minder op, maar zijn wel origineel én functioneel…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 13 mei 2013 10:10 AM
  [ # 306 ]

wel of niet strips is natuurlijk achteraf nog te beslissen, dus dat scheelt.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 23 mei 2013 02:36 PM
  [ # 307 ]

welke achterveerbollen heb ik nodig ?

de 75022 of 75047 ?

Ik dacht zelf de 75022, de 47 is een comfortbol, maar ik weet t niet zeker.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
Gepost: 23 mei 2013 02:54 PM
  [ # 308 ]

gewoon… 40 bar. geen idee welke code dat is.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 23 mei 2013 07:29 PM
  [ # 309 ]

De comfortbol zal lijkt me een andere demper hebben, die kan toch ook nog steeds 40 bar zijn net als de standaard bol?

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 23 mei 2013 10:58 PM
  [ # 310 ]

ik heb de monroe sp8011 besteld, 40bar standaard achterbol, 35 euro per stuk bij de automaterialen zaak.


de voorraadbol en remaccu/bol zijn dat gelijke bollen ?

beide 75 bar ?

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9444
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 23 mei 2013 11:11 PM
  [ # 311 ]

Voorraad- en remaccubol zijn identiek, maar 62 bar.
75 bar zijn voorbollen.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Gepost: 23 mei 2013 11:15 PM
  [ # 312 ]

Da’s voordelig hoor, 35 euro.
Wist niet eens dat Monroe ook bollen maakt!

Voorraadbollen en remaccubollen zien er heel verschillend uit dan veerbollen. Tenminste als je kijkt naar de aansluiting waar ze in het schroefdraad gaan. Zit geen ‘plaatje’ op maar een soort rubber holletje. (sorry, kan het niet beter uitleggen, maar let op: het is verschillend!)

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 24 mei 2013 12:14 AM
  [ # 313 ]

ik ken het verschil, maar wist niet meer zeker of rem en voorraadbol gelijk zijn.

laatste cx restauratie is alweer ff geleden.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 24 mei 2013 12:50 AM
  [ # 314 ]
PHoskam schreef:

ik denk dat ik voor de optie zwart ga, zonder stootstrips op de zij

Uitgekeken op de originele kleur….....
Zwart is mooi, als hij schoon is in de showroom, maar je ziet er echt alles op….... Ik kan niet anders zeggen “bezint eer ge begint”.

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 24 mei 2013 11:22 AM
  [ # 315 ]

mn vorige was een zwarte prestige, ik weet dus waar ik aan begin Wink


En ik ben inderdaad niet zo weg van de originele kleur.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
 
21 van de 40
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook