ik heb op het moment geen cruise control in mijn wagen
xsara picasso 1.6i 2000
nu was mijn vraag of een aftermarket set werkt op mijn auto
gaat over dit setje
http://shop.conrad.nl/auto/auto-uitrusting/auto-comfort-en-uitrusting/auto-cruise-control/851329.html
met vriendelijke groet axcit
Hoi,
ik heb deze set in mijn xm automaat zitten en het werkt nu al 3 jaar zonder problemen
In bouwen is wel even een klusje, maar als je een beetje handig bent moet dat wel lukken.
groet,
Tom
Moet zn cc niet aangemeld worden aan de computer net zoals dat bij een c5 oa wel moet,
Heb een xsara picasso 1.8 16v van 2001
Gr fred
Als het om deze cc gaat hoeft dat volgens mij niet.
Tom
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
maar volgens mij werkt deze set alleen, als je nog een ouderwetse gaskabel hebt die de vlinder(gas)klep bediend. volgens mij zijn alle modellen na 2000. voorzien van electroniese gasklep. en naar mijn mening hoef je dus dan alleen een orgineel bedieningshandel, te plaatsen. en een sensor op de kopeling, en moet het systeem worden aangemeld, bij een dealer, de rest is electronica. denk ik, de stappenmoter werkt dan als gaspedaal standhouder.
Ik zou het echt niet weten.
Tom
Totaal aantal Berichten: 17
- Xsara Picasso 1.8 16v
Ik heb in m’n xsara picasso een aftermarket cc van VDO zitten. Ding werkt niet (meer) maar het kan dus wel, want ik neem aan dat ie het wel ooit gedaan heeft. Iemand nog een unit liggen van zon VDO tempostat trouwens?
De Weaco die omschreven wordt heeft een snelheidssensor die op een aandrijfas geplakt moet worden, een iets betere haalt de snelheid uit de electronica (pulskabel) en is dus betrouwbaarder en minder werk om te plaatsen. Aanmelden in de BSI is pas noodzakelijk bij modellen zonder gaskabel en dat heeft als voordeel dat je alleen een hendel hoeft te plaatsen. ik heb dat laten doen bij mijn vorige auto, een 407 uit 2004. Werkte prima en origineel.
Citroën is verkocht, ik rijd nu, erg tevreden, een Ford Mondeo Wagon van december 2006.