Vanmorgen verblijd met een fleurig rood lichtje op het dashbord, koelvloeistof laag.
Oorzaak blijkt een rotte slang van de radiateur te zijn, dus enthousiast als ik ben tegen de garagehouder om de hoek gezegd bestel maar een complete set, vervangen we alles in een keer.
Wat blijkt, alle slangen zijn NFP (niet meer leverbaar)....
Wie heeft dit eerder bij de hand gehad en hoe opgelost, zijn er slangen van andere types die passen ?
Help !!!
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Probeer Gert de Jong in Aalsmeer eens .
Die heeft er voor mij destijds ook een paar kunnen scoren.
http://www.citroen-aalsmeer.nl/
Succes, Dirk
XM TCT Ambiance`94
Ik heb ze nog goed gebruikt liggen..
Je hebt PM
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
en anders wil ik voor je kijken in de dode stock van mijn collega’s
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Is er eigenlijk iemand die al eens met die BX slangen kerel op MP contact heeft gehad? Voor de bx schijnt hij een compleet slangenset te hebben en zover ik weet kan hij ze ook laten maken voor andere modellen.
Goede Tip Gomp, ik kreeg volgend antwoord terug:
“Ik heb helaas nog geen slangenset voor de XM in het assortiment. Mocht je de originele slangen een tijdje kunnen missen dan kan ik deze wel naar mijn leverancier sturen die hier dan een complete set van kan maken. De levertijd voor een dergelijke set is circa 1-1,5 maand, voor een prijsopgave heb ik een foto nodig van alle slangen waar het om zou gaan?”
Feit blijft dat ik dus nog steeds op zoek ben naar een complete set, kan ik die eerst na laten maken (en zo alle ESJ9 bezitters gelukkig maken).
Xsara, ik wacht nog op antwoord
Niels
Schopje, echt niemand ????
Niels
Totaal aantal Berichten: 3440
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Bij http://www.autosportcompany.nl hebben ze allerlei slangen met bochten er in en aluminium bochten en pijpen in allerlei diameters.
Hiermee knutsel je zo een koelwaterslang in elkaar.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop