Sinds kort ook in het bezit van een DS3 met eMyWay. Dus bij deze ook meteen een voorstelrondje :
Mijn naam is Wijnand en heb mijn C4 na 7 jaar trouwe dienst voor deze DS3 ingeruild:
1.2 VTi Chic
Pack Look
Pack Confort eMyWay
LED 3D Achterlichten
(Dus bijna een So Chic eigenlijk)
Nu mijn vraag: ik zit ik eraan te denken om de usb/aux ingang te verplaatsen naar een iets minder opvallende plek en op de plaats van de originele aansluiting een normale usb aansluiting te maken waar je bijvoorbeeld je telefoon mee kan opladen oid. Is natuurlijk een luxe-probleem, maar ik vind persoonlijk dat de usb-aansluiting op een iets te “opvallende” plek zit. Ik laat toch vrij lang dezelfde memorystick erin zitten dus die mag best op een niet zo zichtbare plek toch?
Ik was even benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft voordat ik zelf wat ga uitzoeken. Zag iig al iets over het loshalen van de middenconsole hier:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/218634/#1668859
Mijn idee was om een aansluiting te maken onder bijvoorbeeld de armsteun (zie foto) maar dan heb ik wel een langere kabel nodig. Vraag is of die verkrijgbaar is. De aansluiting onder de radio maken is wellicht ook een optie.
Kortom: nog meer ideeën?
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Is het niet makkelijker om gewoon zo’n micro USB stick te gebruiken i.p.v. zo’n grote? Volgens mij kan dat kapje dan gewoon gesloten worden, problem solved!
Dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk . Dan hoef ik tenminste niets open te maken/gaten boren enz.
En dan voor een extra usb laad-poort zag ik zoiets voor in de 12Volt plug:
http://www.paradigit.nl/paradigit/product/zpr_021tab/09_overig/productdetails/20075711/targus_usb__autolader/apd04eu/default.aspx (Kan het klepje misschien ook wel bij dicht)
Maar ik ben nog steeds nieuwsgierig als iemand de aansluiting wel ergens anders gezet heeft natuurlijk
Zelfs als je zo’n micro-USB stick gebruikt kan het kapje niet helemaal dicht - die zit echt heel krap op de aansluiting zelf. Als je die USB aansluiting verplaatst houdt je wel een lelijk gat over lijkt me?
Sorry, dit topic gaat op slot. We hebben een centraal e-myway topic en een myway topic.