Het lampje van de hydrauliek en stop brandde ineens tegelijk gisteren. Volgens de dealer was de hydrauliek slang van de stuurbekrachtiging een flink eind opengescheurd. De garage zei dat een nieuwe slang 300 euro was. Ik vind dit nogal duur. Is dit normaal? Het kan zijn dat de arbeid daar al bij zit.
Heeft iemand er een afbeelding van, ik zou graag willen zien hoe die slang er uit ziet voor die prijs.
Met vr. groet Kees Tramper
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Dan zou het fijn zijn om te weten wat voor Xantia het betreft, type en bouwjaar. Dan kan er het e.e.a. opgezocht worden.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
het gaat om een xantia 1.8 16V uit 1998
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Betreft het de aanvoerleiding of de retourleiding? Ik kom er nog niet uit.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
geen idee of het de aanvoer of retourleiding is. Het enige wat ik weet van de garage is dat het de hydrauliek slang is van de stuurbekrachtiging en dat er een bocht in zit zei de garage. Bij de garage kost deze 300 euro. Oh ja wss de aanvoerleiding want hij zit tussen de pomp en de stuurbekrachiging