Totaal aantal Berichten: 56
- C4 (2004-heden) 1.6 16v VTR+ Coupe
spaceman schreef:Ik heb die 4 knopjes niet, geen een van die 4 zelfs. Dus geen ESP en ook geen parkeersensoren?
Heb wel die 4 rondjes op de bumper achter.Weet iemand misschien antwoord hierop:
- Wat kost zo’n nieuw type display plus inbouw?
- Wat kost het verder aansluiten/activeren van de sensoren?
- Wat kost een officiele radio die mp3 ondersteund?
Probeer het hier even daar staat een c4 1.4 die in onderdelen word verkocht
http://www.devosautodemontage.nl
Totaal aantal Berichten: 92
- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTS Coupe
Hoi,
een beetje off-topic maar om even terug te komen op die trillingen in het stuur; Ik ben in het bezit van de 17” Resolfen velgen waar momenteel nogal slechte banden omheen zitten, B-merk. De trilling in het stuur is dan ook ruim aanwezig en ik erger me er groen en geel aan, desondanks zijn het nog banden waarop meer dan 6 mm zit. Ik vind het dus ook jammer deze zomaar weg te donderen.
Ik ben dus ook erg benieuwd welk merk banden mensen zoal op hun auto hebben liggen. Ik hoor namelijk bij elk bandenbedrijf dat je in het geval van een Franse auto direct moet kiezen voor Michelin omdat die het beste resultaat zouden geven. Ik heb eens zitten kijken en kom tot de conclusie dat Michelin ook direct de duurste is. Zijn er hier mensen die herkennen wat ik hier vraag, een ander merk banden hebben en geen trillingen hebben of weten waar ik wel voor een fatsoenlijke prijs Michelins kan scoren?
Het gaat om de maat 205/50 R17
Bedankt,
PS. sorry nogmaals als het een beetje offtopic is maar ik zie hier terug dat de trilling in het stuur wordt benadrukt dus wellicht dat er hier mensen zijn die er meer ervaringen/oplossingen voor hebben.
Totaal aantal Berichten: 56
- C4 (2004-heden) 1.6 16v VTR+ Coupe
zijn ze wel goed gebalanceerd?
Als je de maat 225/45/17 neemt zijn je banden een paar tientjes goed per stuk
pilot sport 3 205 breed €156,80
pilot sport 3 225 breed €116,40
Dat is wel een serieus prijsverschil
Hier is ook een ander topic over , daar is je vraag iets beter op z’n plek
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/221067/
Inmiddels de Refolgen met zomerbanden van Point-S onder de C4-2. Geen trillingen en rijden verder goed.
C4 1.2 Pure Tech Shine van 2016.
16 inch “Boston” velgen met winterbanden.
16 inch “Boston” velgen met zomerbanden.
kijk eens bij reifen.com
daar haal ik ze altijd…
uniroyal ben ik ook tevreden over…
de ES van michelin vind ik persoonlijk bagger…
dan zijn de HP varianten een stuk beter..