Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Hallo allemaal,
de CX-club gaat weer kamperen! In het Groningse Sellingen dit keer. Gewoon gezellig een weekeindje als cx/citroen/auto-liefhebbers onder elkaar. En moest je vorig jaar je bbq nog zelf regelen, nu zit die bij het arrangement in! Mocht je niet willen kamperen, dan kan je ook alleen aan de toertocht op zaterdag meedoen, gratis.
NB: meer informatie of inschrijven via onderstaand mailadres, of natuurlijk via PB.
namens de CCCN EC,
Sander
Zoals te lezen op de CX-clubsite:
Het begint inmiddels een traditie te worden: een weekeinde lang kamperen temidden van de CX-en. En deze keer doen we dat aan de rand van Nederland, in Westerwolde, in het prachtige Groningse dorpje Sellingen. Ver weg (voor sommigen dan toch), maar zeer de moeite waard door de prachtige omgeving, een hele fijne camping en… de rust.
Want rust is hetgeen op het programma staat dit weekend. Naast een (optionele) toertocht op zaterdag en een (bijna geheel verzorgde) barbecue gaan we namelijk helemaal niks doen. Er is geen vastomlijnd programma, maar vrijheid en blijheid staan centraal. Als het maar gezellig is. En daarom beginnen we vrijdag (ai, toch een vast programmaonderdeel!) met de welkomstborrel.
We kamperen van vrijdag tot en met zondag op camping De Bronzen Eik (http://www.debronzeneik.nl). Een prachtig verzorgde camping, midden in de bossen, met een restaurant, een footgolfbaan en bijzonder goede sanitaire voorzieningen. We staan op een eigen veld, dus we hebben van niemand last. En mocht kamperen te primitief lijken: er zijn diverse chalets en trekkershutten te huur.
Deelname kost dertig euro per persoon (kinderen van 5 tot 12 jaar half geld), en dat is inclusief de uitgebreide barbecue op zaterdagavond. Alle kampeerkosten zitten bij de prijs in, met uitzondering van stroom (drie euro per dag) en uw eventuele hond (max 2 stuks, twee euro p.h.p.d.).
Meer informatie volgt in de volgende LCER. Mocht u zich alvast in willen schrijven of heeft u behoefte aan meer informatie: mail naar cxinwesterwolde [apenstaart] hotmail.com.
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Morgen gelijk verlof regelen, want ik zag dat ik moest werken
- CX TRS 2.2 1987
Opgegeven….
Tot Sellingen
- CX 2200 super c-matic
Volgens de weerbaas wordt het dat weekend mooi weer, ook in Sellingen. En er is nog plek op de camping, dus…
- CX TRS 2.2 1987
Ik kan niet anders zeggen dat het weer van 14/6 - 16/6 wordt.
Ik kijk er al naar uit
Totaal aantal Berichten: 479
- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
Wij komen zaterdag om de rit mee te rijden.
Groeten van Henk uit Steenwijk.
- CX 2200 super c-matic
Voor alle twijfelaars: mocht je mee willen barbecuen, schrijf je dan aub snel in, want de cateraar wil graag weten hoeveel hij moet maken
Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
Weet iemand hoe het met de inschrijvingen loopt? Ik ben wel van plan te gaan, maar als de animo matig is vind ik het zonde al die km’s te rijden.
Jan
- CX TRS 2.2 1987
Ik ben er bij, dus 1 + organisatie en hopelijk de rest.
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
+2
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Wie weet er hoe laat die toertocht begint?
Ik ben bang dat ik te laat ben, zou iemand die meerijdt zijn tel nr kunnen pm en? Dan kan ik eventueel ergens onderweg aansluiten.
Zal ongeveer rond een uur of twee zijn.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gister even naar Groningen gereden voor de toerrit.
Een aardig eindje weg, maar juist omdat het in hoek ligt kom je er bijna nooit. Mooi excuus om nu juist wel naar deze hoek van het land te rijden
En dat viel zeker niet tegen, erg mooie omgeving!
En natuurlijk wat foto’s… Album
De rest van de foto staan in het Album
Bedankt voor het organiseren!
- CX TRS 2.2 1987
Dit jaar was ik er ook weer bij. Ondanks dat de vooruitzichten goed waren bleef het aantal deelnemers beperkt, maar dat maakte het evenement niet ongezelliger.
@Arjan
Leuke foto’s en je bent gespot
Mijn foto’s van CX-club kampeerweekeinde in Sellingen, 14-16 juni
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat was dus om deze foto te maken