4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

carburateur verstopt! Help!
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 17 januari 2006 04:15 PM
  [ # 46 ]
EvelienBX schreef:

@ Caroline

Ik heb gezien dat een stagaire dat ding vol smeerde met vloeibare pakking… kweet niet heb het niet zo op stagaires Surprisedops:  Surprisedops:

Very Happy

Sohail/“ZX1.4” deed eens zo met t monopointhuis van een AX of ZX.

Alternatieve pakking.

Echter, ik betwijfel of allleen dat het probleem oplost. Het is natuurlijk te proberen, maar ik heb de indruk dat je carburatieproblemen verder gaan dan door wat valse lucht veroorzaakt kan worden.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 17 januari 2006 04:17 PM
  [ # 47 ]
EvelienBX schreef:

@ Caroline

Ik heb gezien dat een stagaire dat ding vol smeerde met vloeibare pakking… kweet niet heb het niet zo op stagaires Surprisedops:  Surprisedops:

vloeibare pakking werkt ook dus op zicht maakt het niet zoveel uit Wink

Profiel  

KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 296

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 17 januari 2006 04:17 PM
  [ # 48 ]

Melk…de witte motor..

sorry kon’t nie laten.

Rien

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 759

Gepost: 17 januari 2006 04:22 PM
  [ # 49 ]

het gaat niet om de pakking, het gaat erom of je met die vloeibare pakking die carburateur nog wel van de voet af kan krijgen, ik weet niet of dat opdroogd, hard word of als lijm fungeerd, ik heb er echt geen idee van…
de grote vraag was dus: krijg je als er vloeibare pakking der op hebt die carb wel los

Surprisedops:

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 17 januari 2006 04:23 PM
  [ # 50 ]
EvelienBX schreef:

het gaat niet om de pakking, het gaat erom of je met die vloeibare pakking die carburateur nog wel van de voet af kan krijgen, ik weet niet of dat opdroogd, hard word of als lijm fungeerd, ik heb er echt geen idee van…
de grote vraag was dus: krijg je als er vloeibare pakking der op hebt die carb wel los

Surprisedops:

die krijg je gewoon weer los Wink

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 17 januari 2006 04:32 PM
  [ # 51 ]

gelukkig maar,
kijk zoveel verstand van carb heb ik dus…  Surprisedops:
maar ben erg blij dat jullie me helpen!!! En ik denk ook wel dat het nu wel weer goed komt met mijn bixje!!  Very Happy

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 17 januari 2006 04:32 PM
  [ # 52 ]
citroenc2 schreef:
EvelienBX schreef:

Surprisedops:

Ja wel voorzichtig, goed schoonmaken want die meuk krijg je niet zomaar er af Smile
En nogmaals filter is echt très simple Smile Desnoods gewoon slang doorknippen, filter ertussen met slangeklemmetjes, aandraaien, klaar…

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 17 januari 2006 04:33 PM
  [ # 53 ]
Caroline81 schreef:
citroenc2 schreef:
EvelienBX schreef:

Surprisedops:

Ja wel voorzichtig, goed schoonmaken want die meuk krijg je niet zomaar er af Smile
En nogmaals filter is echt très simple Smile Desnoods gewoon slang doorknippen, filter ertussen met slangeklemmetjes, aandraaien, klaar…

oke dat filter is dus het probleem niet, dat lukt wel.
Smile neem ik aan

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 17 januari 2006 04:34 PM
  [ # 54 ]
Caroline81 schreef:
citroenc2 schreef:
EvelienBX schreef:

Surprisedops:

klopt dit moet wel met beleid maar dat is ook met de pakking ik weet nog bij de bx sport van ons dat de pakking erg vast zat maar als je de tijd neemt lukt het wel Wink

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten

Gepost: 17 januari 2006 04:36 PM
  [ # 55 ]

Waar staat die foto van je carb trouwens? Ben eigenlijk wel benieuwd of dat er ook hetzelfde uit ziet als die van de visa.

@ jimmy: bij mij ging het heel makkelijk eigenlijk. Bij het inlaatspruitstuk was wel ff andere koek. Dat zat echt muurvast.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 17 januari 2006 04:39 PM
  [ # 56 ]
Caroline81 schreef:

Waar staat die foto van je carb trouwens? Ben eigenlijk wel benieuwd of dat er ook hetzelfde uit ziet als die van de visa.

@Caroline: o.a. op mijn computer in mijn dir met “via MSN ontvangen bestanden”. Evelien heeft een 2 traps carburateur. Ziet er wel wat anders uit dan bij de Visa. Vooral groter. Misschien kun je in het draadje over mijn BX 14 RE nog wel een motorfoto terugvinden van dezelfde motor (met carb). Alleen was de carb van Eef wel wat verziekt…. Sad

Edit: Ziehier een 150J motor (niet die van Evelien edoch).

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten

Gepost: 17 januari 2006 04:47 PM
  [ # 57 ]

Ow ja ik zie het.
@Evelien: Op die foto van marten is trouwens een benzine filter te zien tussen pomp en carb mocht je nog twijfelen over de locatie. Dat witte ding links (voor de kijkers) van de carburateur.

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 17 januari 2006 05:13 PM
  [ # 58 ]

foto;s van de mijne (carburateur, geen filter te zien, d8 ik zo)

Profiel  

sasso
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37

Gepost: 17 januari 2006 10:43 PM
  [ # 59 ]
EvelienBX schreef:

de volgende sleutel Meeting——> bij evelien voor de deur Wink

Ja ja dat zou je wel willen hé  Shocked ..Graag ff overleg vooraf Laughing

Maar goed, wat de carb. van de bx betreft, laat ik nou net morgen een vrije dag hebben, zal de carb. es ff onderhanden nemen morgen. Kijken of een goeie schoonmaakbeurt effect zal hebben.  En een brandstoffilter zal ik er dan ook gelijk maar ff inzetten. Dus, als het een beetje mee zit loopt de bix morgen weer naar behoren.

Sasso

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 17 januari 2006 11:41 PM
  [ # 60 ]

ik hoop het ook Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook