9 van de 15
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
   
Ik stel U voor: mijn BX 19 TZD
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15841
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 18 januari 2006 01:23 AM
  [ # 121 ]

Nog ff ontopic dan maar met deze foto, die aantoont dat ik nog 191 km verwijderd ben van de 440.000 km:  Wink

Profiel  
 
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 18 januari 2006 02:54 AM
  [ # 122 ]
XBXG schreef:

Nog ff ontopic dan maar met deze foto, die aantoont dat ik nog 191 km verwijderd ben van de 440.000 km:  Wink

Goed bezig Cool

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15841
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 18 januari 2006 02:56 AM
  [ # 123 ]
Flapdrol schreef:

Goed bezig Cool

Kan nog beter—> klik! (Zie plaats 15)

Profiel  
 
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 18 januari 2006 01:49 PM
  [ # 124 ]
XBXG schreef:
Flapdrol schreef:

Goed bezig Cool

Kan nog beter—> klik! (Zie plaats 15)

Mijn TRi-tje hoort daar ook tussen Crying or Very sad

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 18 januari 2006 02:53 PM
  [ # 125 ]
Flapdrol schreef:
XBXG schreef:
Flapdrol schreef:

Goed bezig Cool

Kan nog beter—> klik! (Zie plaats 15)

Mijn TRi-tje hoort daar ook tussen Crying or Very sad

Mijn halve (bijna hele ...) BX-wagenpark van nu en het verleden! 428K oid staat de een (woon/werk hok), de rest op 322KKm (19TGD break), 343KKM (turbod), 348KKM (19RDbreak) en 176KKM (chic) als ik me goed herinner. Gesloopt zijn een break met 311KKM, en een berline-op-lpg die uiteindelijk is gestrand op 344KKM.

Maar veel beter vind ik het lijstje op BXNL, daar val ik tenminste niet zo op Smile

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15841
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 23 januari 2006 11:57 PM
  [ # 126 ]

Vandaag ging het helaas niet zo goed met het Bixje…  Crying or Very sad

Ze “huilde”.... oftewel ze lekte diesel. Er lag een flinke plas onder de rechterkant van de auto, wat echt naar diesel stonk.
Ik ben meteen de auto in gestapt en heb ‘m bij Citroëndealer Van Leeuwen voor de deur gezet. Daar werd ik zeer vriendelijk geholpen, en na een half uurtje kwam een monteur de BX ophalen. Binnen een half uurtje was de hoofdleiding doorgezaagd en voorzien van een stukje slang met 2 slangenklemmen. Voorlopig is het euvel dus verholpen, maar de staat van de leiding was wel even schrikken.  Rolling Eyes
Zwaar verroest, dus hoe dat ooit door de APK is gekomen is mij een raadsel. Binnenkort maar eens van voor tot achter vervangen door een koperen exemplaar.

Foto’s:

Druppeltje diesel…:

Gerepareerd:

440.444 km and counting.  Cool

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 24 januari 2006 12:04 AM
  [ # 127 ]

Help help help, Wanneer ga je koekhappen?

Ik zou dr maar zo snel mogelijk een vers setje brandstofleidingen onderklussen.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15841
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 24 januari 2006 12:12 AM
  [ # 128 ]
stoterstangen90 schreef:

Help help help, Wanneer ga je koekhappen?

Ik zou dr maar zo snel mogelijk een vers setje brandstofleidingen onderklussen.

Koekhappen….?  Rolling Eyes

Binnenkort even wat koperdraad bestellen en dan ff een middagje onder de auto liggen. Heb nu gezien hoe het in elkaar steekt, dus dat is wel zelf te doen. Alleen waar de leiding de tank in gaat is me nog niet helemaal duidelijk.

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 24 januari 2006 12:59 AM
  [ # 129 ]
XBXG schreef:

Zwaar verroest, dus hoe dat ooit door de APK is gekomen is mij een raadsel. Binnenkort maar eens van voor tot achter vervangen door een koperen exemplaar.

Was een tijdje terug bij Hesselink. Die hadden een TZI Break voorzien van nieuwe brandstofleidingen omdat de oude leidingen ongeveer in dezelfde staat waren als die van jou, maar dan nog niet lek…  Ze kregen een steekproef voor de APK en de RDW keurmeester vroeg nog of de leidingen wel lek waren of niet. (alsof ‘ie wilde zeggen: ‘je mag ze pas vervangen als ze gaan lekken hoor!’)

Bovendien hoorde ik daar dat ‘t bij heel erg veel BXen triest gesteld is met de staat van de brandstofleidingen op ‘t moment, begint allemaal te rotten! (Aandachtpuntje voor alle BX rijders dus!)

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 24 januari 2006 01:05 AM
  [ # 130 ]
voge schreef:
XBXG schreef:

Zwaar verroest, dus hoe dat ooit door de APK is gekomen is mij een raadsel. Binnenkort maar eens van voor tot achter vervangen door een koperen exemplaar.

Was een tijdje terug bij Hesselink. Die hadden een TZI Break voorzien van nieuwe brandstofleidingen omdat de oude leidingen ongeveer in dezelfde staat waren als die van jou, maar dan nog niet lek…  Ze kregen een steekproef voor de APK en de RDW keurmeester vroeg nog of de leidingen wel lek waren of niet. (alsof ‘ie wilde zeggen: ‘je mag ze pas vervangen als ze gaan lekken hoor!’)

Bovendien hoorde ik daar dat ‘t bij heel erg veel BXen triest gesteld is met de staat van de brandstofleidingen op ‘t moment, begint allemaal te rotten! (Aandachtpuntje voor alle BX rijders dus!)

Ja, dat klopt absoluut, ik heb zelf ook al 2x leidingen moeten vervangen.

Die voorgevormde leidingen zijn niet optimaal, de bochten liggen nét wat anders dan het origineel. Daar heb je bij montage dus alleen maar last van.

Kijk óók eens goed naar de hydrauliek-leidingen aan de andere kant onder de auto; ook al zijn die gecoat, je komt aan de beurt!
En daarbij vergeleken zijn die brandstofleidingen echt een peuleschilletje.

Nouja, zo’n drama is het ook niet in het echt. Zorg alleen wel voor voldoende slangenklemmen (lesje geleerd), want die eenmalige dingen kun je niet, eh, hergebruiken! Very Happy

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15841
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2006 06:28 PM
  [ # 131 ]

Wat nieuwe fotootjes gemaakt bij onze importeur in Amsterdam. Duidelijk is wel het kleurverschil te zien wegens een andere rechter voordeur die ooit is gemonteerd:

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15841
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 14 februari 2006 08:09 PM
  [ # 132 ]

Na de foto’s in Amsterdam, deze keer wat foto’s uit Rotterdam.  Wink

Oja, mods, dit topic mag wat mij betreft verplaatst worden naar het fototopic.  Wink

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 februari 2006 08:12 PM
  [ # 133 ]

Aks het nou een Turbo was had je een Ourane MK1 Laughing  Wink
Mooie foto’s wel…

verplaatst naar post hier uw foto’s

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15841
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 14 februari 2006 08:14 PM
  [ # 134 ]

Klopt, beetje Ourane is ie wel ja. Alleen de turbo, de 16V Mk2-achterklep en het speciale Ourane-interieur mist.  Wink

Ik vind het meer een BX 19 GTD trouwens, omdat ie er eerder als een GTI uitziet met dieselmotor en TZD-striping.  Wink

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 februari 2006 08:17 PM
  [ # 135 ]

Mwa, de 16v mk1 heeft toch ook gewoon zo’n spoiler, vandaar de ourane mk1 Wink

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
 
9 van de 15
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook