Totaal aantal Berichten: 1141
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Gewoon wasbezine Pieter, en hou goed in de gaten dat je altijd kleurverschil kan/zal blijven zien, want ik ga er vanuit dat de stickers er al van nieuws af aan op zitten
Life’s too short to drive without comfort!!!
Totaal aantal Berichten: 555
- BX 16 TGI Toulouse
- BX 19 TZI
- BX 19 GTI Automatic
banaanepit schreef:je hebt kit verwijderaar, daar word je kit zacht van.
Trouwens pieter de tzi, heeft die dat buisje voren in orde dat kapot is bij mij (tussen de pomp en de hd regelaar?), of laat je de motor even voor wat het is?
Is kitverwijderaar niet schadelijk voor de lak dan?
Ik dénk dat dat buisje er allang niet meer is.
Citrofreak Bram schreef:Gewoon wasbezine Pieter, en hou goed in de gaten dat je altijd kleurverschil kan/zal blijven zien, want ik ga er vanuit dat de stickers er al van nieuws af aan op zitten
Ja toch he? Ik meen dat dat prima werkt… Ik zie wel hoe het kleurverschil uitpakt. Op de achterklep van de sloper viel het op het eerste oog wel mee, terwijl dat een rode wagen is…was.
Citroën BX, j’aime , j’aime, j’aime
Totaal aantal Berichten: 1036
- BX 16 TZI Automaat
de kit verwijderaar werkt als een soort pasta. je moet het een paar keer aan brengen bij dikke kit, maar persoonlijk heb ik geen lakschade gehad. heel lokaal toe te passen dus ik zou het eens proberen
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar