Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Welke sticker het voor mij wordt weet ik nog niet.
Ik heb me zojuist (als onzeker) aan de lijst togevoegd.
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Welkom, voorlopige inschrijver nummer 15!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Nou nou, 15 voorlopige inschrijvers, das toch al wat voor zo’n rit!
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
16 ! and counting.
Ik weet niet hoeveel speling ik in tijd heb om aan zoiets te participeren. Nu zet ik in voor 1 week, dus auto op transport en terug rijden. (als ik zo een beetje de opties heb geprobeerd te volgen)
zijn er eigenlijk nog ..ADD75 of ..AAX75 CX´n over van die eerste tocht ??
moet er niet een mee, als die er nog is ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
- CX 2400 Super
Welkom, nummer 16 .
Hier een filmpje van de “86-ADD-75”: klik!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb vandaag een besluit genomen: Alles moet in het werk gesteld worden om te zorgen dat ik mee ga, met m’n eigen CX!
Ik besefte ineens dat verlangen en afwachten niet de manier is om het voor elkaar te krijgen, maar plannen en regelen wel! De grootste vraag is of ik de financiën rond krijg, maar er is nog een jaar de tijd en met de nodige financiële planning moet het wel kunnen. Sterker nog: het geld ligt op de plank, maar ik wil het niet uitgeven voor ik het weer aangevuld heb.
Wanneer ik de gezinsvakantie skip in 2014, kan ik mijn vakantiegeld en vakantiedagen mooi hiervoor gebruiken. Daar kom ik al een heel eind mee (er vanuit gaande dat ik het hele bedrag alleen moet ophoesten en niet deel met een bijrijder, in werkelijkhied ziet het er dan waarschijnlijk alweer een stuk rooskleuriger uit). De vraag is alleen of ik dit er bij mijn gezin door krijg. Als ik deze rit heb gereden, kan ik gelukkig sterven. Dat zou dus reden voor mijn gezin kunnen zijn om mij niet te laten gaan…
Hoe dan ook, ik ga het topic nog eens aandachtig doorlezen om alle feiten en opties goed tot me te nemen. En ik pak vast een potlood en een agenda!
RensKorevaar schreef:Of we geven onze stikkermaker juist een mooie uitdaging: stikkers met platinum-, goud-, zilver-, brons- en ijzerkleurige opdruk .
Goed idee!!!
- CX 2400 Super
jaco schreef:Ik heb vandaag een besluit genomen: Alles moet in het werk gesteld worden om te zorgen dat ik mee ga, met m’n eigen CX!
We zijn er nog niet hè? Het is nog maar een besluit tot het ondernemen van actie.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Mooi Jaco!
jaco schreef:En ik pak vast een potlood en een agenda!
Ho! Een pen en een agenda!
Potlood kan je weer uitgummen…
Okee, eerlijk is eerlijk: een stylus en een agenda. Of nee, ik doe het gewoon met mijn vinger. Nu zorgen dat ik een paar lucratieve opdrachtjes binnensleep en het is rond.
jaco schreef:We zijn er nog niet hè? Het is nog maar een besluit tot het ondernemen van actie.
Dus het is nog niet door de 1e kamer heen, ook wel “vrouw” genoemd?
Het wetsvoorstel is inmiddels ingediend en er kwam niet direct een motie van afkeuring.
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Luxemburg dit jaar was haar ook goed bevallen toch?
Zeker.
Maar ze zal niet meegaan met deze rit, dat staat ook al vast. Het is dus zaak een andere reisgenoot te regelen.