Totaal aantal Berichten: 4
- Xsara break 1.6 16v
hoi allemaal,
met mijn Xsara Break 1.6I heb ik een probleem met de interval van de achterwisser.
de interval werkt niet, ruiten vloeistof spuiten werkt gewoon en dan doet de ruitenwisser het ook gewoon.
inmiddels het relais (blauwe blok bij de ruitenwisser motor) al vervangen en de hendel schoon gemaakt. alle stekkers ingespoten met wd 40 maar interval werkt nog steeds niet.
lijkt mij toch niet de ruitenwisser motor, want dan zou deze het met vloeistof spuiten het och ook niet doen?
iemand ervaring hier mee, of een idee wat het kan zijn?
ook werkt mijn 3e remlicht niet meer. kan dit wat met elkaar te maken hebben?
alvast bedankt voor de reacties.
met vriendelijke groet,
Wietze Marinus
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
weet het niet zeker, maar check de kabel doorvoer rechts boven aan de achterklep eens op kabelbreuken, heb ik ook gehad namelijk, het derde remlicht deed het bij mij niet meer, ruitenwisser weet ik niet
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Totaal aantal Berichten: 20
- Xsara 1.6 break Ligne Prestige
Beste,
Ik heb bij mijn Xsara Break ook problemen gehad met de achterwisser en later vielen er nog functies in de achterklep.
Bij mijn auto was de oorzaak dat er in vijf draden tussen de auto en de achterklep stuk waren.
Ik heb deze gerepareerd en na die tijd geen problemen meer gehad.
Succes.
Xsarajan
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is een vrij standaard kwaaltjes van een break…
Sommige hadden dat al binnen de garantie of lang voordat ze 100.000 km hebben gereden.
Totaal aantal Berichten: 4
- Xsara break 1.6 16v
hallo allemaal,
bedankt voor de reacties, betrof inderdaad kabel breuken, de andere kabels waren ook al aangetast.
alles hersteld, en werkt weer perfect.
nu weer vol op genieten van mijn citroentje.
ben op dit moment op zoek naar een gave CX voor er bij.
weet iemand nog iets te staan?
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooi dat het opgelost is!
Open anders even een CX oriëntatie topic in het CX gedeelte, daar krijg je vast veel meer tips en andere aanwijzingen dan hier.
Als je al een idee heb, probeer een beetje aan te geven wat voor soort CX je zoekt (serie 1 of 2, benzine of diesel, uitvoering etc…)
Succes