Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Tijdje niet zo actief geweest hier, maar zie nu jouw 16V te koop staan. Blijft een schitterende wagen, hopelijk vind ie een goede volgende eigenaar
Totaal aantal Berichten: 442
- XM V6.24V
- BX 16Valve
Ooit al uitgevonden waar het motorgeluid nou vandaan kwam? Wel toch? is wat huisvlijt de uitlaat is origineel althans toen ik de auto verkocht
Leuk om te lezen dat het zo goed met de auto gaat!
Ter info: toen ik ‘m kocht was er behoorlijk wat afgeschreven en zou het retourtje schroot worden: bak defect (synchro 3/4 lag eruit), startmotor defect, lhm lekkage op een hd leiding, airco plat (kondensator), cv was defect, alle sensoren aan het blok defect: lambdasensor gaskleppotmeter kv temp sensor stappenmotor en de lmm defect, schijven+blokken voor op (staal op staal), velgen waren eraf geroofd, middendemper lek, aantal elektronische storingen, distributie moest gebeuren, grote kv slang rechtsonder zat echt met gumgum en tape aan elkaar en ga zo nog maar even door….
Renault 5 Alpine Turbo | Renault 21 Turbo ph1 | | Renault 21 Turbo ph2 | Renault 25 Baccara V6 Turbo | en div Alpines en RS
Daar is serieus werk van gemaakt! Ik heb het genoegen gehad er een stukkie mee te rijden een paar weken geleden en het reed fantastisch en zag er piekfijn uit.