Ha Jasper,
Respect!!
Zelfs als de reactie’s denigrerend zijn, nog steeds de moed erin.
Dus Respect!!
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Bedankt paul!!
Ja die ex van u moet toch eens weer op de weg,
Er is sl heel wat aan gelast, en het enige wat nu nog moet, is de vortenbak bij bestuurder, en rechts achter de wielkast, ( als je de bekleding weghaalt daar in de kofferbak, kun je naar buiten kijken) en dan is ie helemaal rotvrij, en ga ik sparen om m te laten spuiten ( dat kost zo veel dat dat nog een paar jaren duurt)
lassen leer ik nu van mn vader, dus dat kan ik straks ook goed! nou dan komt alles verder ook wel goed!
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
ik ga vandaag een nieuw interieur ophalen voor een gsa en twee voorstoelen van een gs,
ik weet nog niet waarvoor ik ze ga gebruiken, ik denk voor pekeltje, maar dat zien we wel weer!
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
vanderiet schreef:ik weet het, daarom doe ik ook altijd de + pool er af om dat te voorkomen
Veiliger om de - pool eraf te halen. Bij de plus heb je vuurwerk als je per ongeluk met je sleuteltje de carrosserie aanraakt.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
oh oke, dan is dat inderdaad handiger, haha
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
In feite maakt het niet uit welke pool je loshaalt, als de stroomkring maar wordt onderbroken bij de bron (accu).
Alleen als de motor draait (en de dynamo dus de stroombron wordt i.p.v. de accu) kun je beter de minpool afkoppelen omdat de losliggende plusconnector tegen het chassis kan komen waardoor er sluiting ontstaat. Het is overigens niet aan te raden om de motor te laten draaien met losliggende accu. Er kunnen pieken in de spanning ontstaan.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
motor laten draaien met de accu los?? ik wist nieteens dat het kon, hhaha,
maar dus alleen de + pool is ook goed? of dus alleen de - pool of gewoon allebij?
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 25607
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Wat Ree terecht opmerkt is dat als je de pluspool aan het losmaken bent, je met je sleutel makkelijk de aarde raakt en dan dus kortsluiting maakt. Bij de min heb je dat niet…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
oke dan haal ik dus gewoon de - eraf voortaan! bedankt voor de tips zal het voortaan zo doen!
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Nog veiliger: beide polen eraf en accu eruit halen.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
huh hoe kan het dat er zonet nog een ander verhaal van tu-power stond>>??
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
René schreef:Gaan wee weer ontopic PLEASE?
Daar gaan we weer.
ONtopic.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
nou, de stoelen zijn thuis, ben er erg blij mee!! de gs stoelen ga ik zo maken zodat ik er op kan zitten op mn kamer maar dat je ook zo weer in een gs kunnen.
met de gsa stoelen en bank ga ik nu nog niets doen maar die komen tzt in pekeltje!
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
ja leuk hé! leek mij ook altijd al zo leuk om te hebben in mn kamer
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4