21 van de 40
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »
   
de beige gsa pallas van jasper.
Paul Oud
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 329
Geregistreerd: 27-10-2008

- GS/GSA GS Pallas
Gepost: 11 juli 2013 11:12 PM
  [ # 301 ]

Ha Jasper,

Respect!!
Zelfs als de reactie’s denigrerend zijn, nog steeds de moed erin.
Dus Respect!!

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 10:56 AM
  [ # 302 ]

Bedankt paul!!
Ja die ex van u moet toch eens weer op de weg,
Er is sl heel wat aan gelast, en het enige wat nu nog moet, is de vortenbak bij bestuurder, en rechts achter de wielkast, ( als je de bekleding weghaalt daar in de kofferbak, kun je naar buiten kijken) en dan is ie helemaal rotvrij,  en ga ik sparen om m te laten spuiten ( dat kost zo veel dat dat nog een paar jaren duurt)
lassen leer ik nu van mn vader, dus dat kan ik straks ook goed! nou dan komt alles verder ook wel goed!

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 11:18 AM
  [ # 303 ]

ik ga vandaag een nieuw interieur ophalen voor een gsa en twee voorstoelen van een gs,
ik weet nog niet waarvoor ik ze ga gebruiken, ik denk voor pekeltje, maar dat zien we wel weer!

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 12 juli 2013 11:23 AM
  [ # 304 ]
vanderiet schreef:

ik weet het, daarom doe ik ook altijd de + pool er af om dat te voorkomen

Veiliger om de - pool eraf te halen. Bij de plus heb je vuurwerk als je per ongeluk met je sleuteltje de carrosserie aanraakt.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 11:30 AM
  [ # 305 ]

oh oke, dan is dat inderdaad handiger, haha

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 12 juli 2013 11:34 AM
  [ # 306 ]

In feite maakt het niet uit welke pool je loshaalt, als de stroomkring maar wordt onderbroken bij de bron (accu).

Alleen als de motor draait (en de dynamo dus de stroombron wordt i.p.v. de accu) kun je beter de minpool afkoppelen omdat de losliggende plusconnector tegen het chassis kan komen waardoor er sluiting ontstaat. Het is overigens niet aan te raden om de motor te laten draaien met losliggende accu. Er kunnen pieken in de spanning ontstaan.

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 11:38 AM
  [ # 307 ]

motor laten draaien met de accu los?? ik wist nieteens dat het kon, hhaha,
maar dus alleen de + pool is ook goed? of dus alleen de - pool of gewoon allebij?

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25607
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 12 juli 2013 11:48 AM
  [ # 308 ]

Wat Ree terecht opmerkt is dat als je de pluspool aan het losmaken bent, je met je sleutel makkelijk de aarde raakt en dan dus kortsluiting maakt. Bij de min heb je dat niet…

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 12:20 PM
  [ # 309 ]

oke dan haal ik dus gewoon de - eraf voortaan! bedankt voor de tips zal het voortaan zo doen!

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
TU-powerrr
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 106
Geregistreerd: 30-01-2012

Gepost: 12 juli 2013 01:57 PM
  [ # 310 ]

Nog veiliger: beide polen eraf en accu eruit halen.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 06:26 PM
  [ # 311 ]

huh hoe kan het dat er zonet nog een ander verhaal van tu-power stond>>??

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 12 juli 2013 06:27 PM
  [ # 312 ]
René schreef:

Gaan wee weer ontopic PLEASE?


Daar gaan we weer.

ONtopic.

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 07:02 PM
  [ # 313 ]

nou, de stoelen zijn thuis, ben er erg blij mee!! de gs stoelen ga ik zo maken zodat ik er op kan zitten op mn kamer maar dat je ook zo weer in een gs kunnen.
met de gsa stoelen en bank ga ik nu nog niets doen maar die komen tzt in pekeltje!

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 12 juli 2013 07:29 PM
  [ # 314 ]
vanderiet schreef:

nou, de stoelen zijn thuis, ben er erg blij mee!! de gs stoelen ga ik zo maken zodat ik er op kan zitten op mn kamer maar dat je ook zo weer in een gs kunnen.

Gaaf heb ik ook eens gedaan met een cx gti stoel.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 07:37 PM
  [ # 315 ]

ja leuk hé! leek mij ook altijd al zo leuk om te hebben in mn kamer

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
 
21 van de 40
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook