Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
vanderiet schreef:huh hoe kan het dat er zonet nog een ander verhaal van tu-power stond>>??
Mods kunnen Posts die niet in een topic horen weghalen. Lees de regels.
Over mod acties wordt verder niet in het topic gediscussieerd.
En nu weer on topic.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Punt 11:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewannounce/219325_30/
Mocht je het nog niet gedaan hebben, lees ze dan allemaal even door.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
bedankt voor de info!
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
ik hoop van de week een andere carburateur te krijgen, dan kan ik de andere een goed bestuderen en demonteren en weer in elkaar zetten om te kijken hoe de carburateur werkt, en dan gaan we in de vakantie nog de voetenbak lassen en hopelijk ook de wielkast rechts achter.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Midfriesland schreef:In feite maakt het niet uit welke pool je loshaalt, als de stroomkring maar wordt onderbroken bij de bron (accu).
Alleen als de motor draait (en de dynamo dus de stroombron wordt i.p.v. de accu) kun je beter de minpool afkoppelen.
Volgens mij kost je dat gelijkrichter in de dynamo!
Ik heb geleerd om NOOIT de minpool los te maken als de motor draait!
Als de motor uit staat is het inderdaad veiliger juist de minpool los te maken omdat je per ongeluk met je steeksleutel tegen een chassis deel kan komen.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
das een goeie! ik krijg dus van de week een andere carburateur met de post, deze maak ik goed schoon en blaas de boel ff door, dan ga ik die eerst er op zetten, dan doet ze het wel weer
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 10261
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Waarop baseer je die conclusie? Ik lees namelijk nergens of je acceleratiepomp en vlotterniveau gechecked hebt. En alle bougies vonken. Maar hoe krachtig?
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Ik ben mn veertje toch kwijt! Dus dit werd mij aangeboden, dit houdt dus in dat ik bij wijze van spreken aan de eettafel die oude carburateur eens goed kan bekijken en bestuderen, terwijl de beige gsa het weer doet
Ja alle bougies vonken inderdaad, dus sproeiers doorblazen en weer rijden, maar ja “jasper is zn veertje kwijt” beginnersfoutje kan iedereen overkomen
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
nee helaas niet, dit is en solex, en die van pekeltje is een weber (volgens mij)
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
In verband met de laswerkzaamheden aan de voetenbak, ik had de middenconsole er al uit, maar hoe in godsnaam krijg ik die mat eruit?
Het lukte me niet.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
De mat zit iig wel los, maar er zit zegmaar onder de middenconsole een zwartvplastic ding ( waar ik met een rechte schroevendraaier niet bijkan) die zit in de weg dat zwarte plastic ding, kan met een kromme schroevendraaier er wel uit.. En dan zou ik wat moeten vouwen om de mat eruit te kunnen krijgen denk ik,
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Hoe doen andere gs/a bezitters dit??
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4