22 van de 40
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »
   
de beige gsa pallas van jasper.
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 12 juli 2013 10:15 PM
  [ # 316 ]
vanderiet schreef:

huh hoe kan het dat er zonet nog een ander verhaal van tu-power stond>>??

Mods kunnen Posts die niet in een topic horen weghalen. Lees de regels.
Over mod acties wordt verder niet in het topic gediscussieerd.

En nu weer on topic.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 juli 2013 10:22 PM
  [ # 317 ]
Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 10:45 PM
  [ # 318 ]

bedankt voor de info!

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 10:54 PM
  [ # 319 ]

ik hoop van de week een andere carburateur te krijgen, dan kan ik de andere een goed bestuderen en demonteren en weer in elkaar zetten om te kijken hoe de carburateur werkt, en dan gaan we in de vakantie nog de voetenbak lassen en hopelijk ook de wielkast rechts achter.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5376
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 12 juli 2013 11:08 PM
  [ # 320 ]
Midfriesland schreef:

In feite maakt het niet uit welke pool je loshaalt, als de stroomkring maar wordt onderbroken bij de bron (accu).

Alleen als de motor draait (en de dynamo dus de stroombron wordt i.p.v. de accu) kun je beter de minpool afkoppelen.

Volgens mij kost je dat gelijkrichter in de dynamo!
Ik heb geleerd om NOOIT de minpool los te maken als de motor draait!

Als de motor uit staat is het inderdaad veiliger juist de minpool los te maken omdat je per ongeluk met je steeksleutel tegen een chassis deel kan komen.

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 13 juli 2013 03:59 PM
  [ # 321 ]

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar doet ze het al weer?

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 13 juli 2013 06:25 PM
  [ # 322 ]

das een goeie! ik krijg dus van de week een andere carburateur met de post, deze maak ik goed schoon en blaas de boel ff door, dan ga ik die eerst er op zetten, dan doet ze het wel weer

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10262
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 13 juli 2013 07:03 PM
  [ # 323 ]

Waarop baseer je die conclusie? Ik lees namelijk nergens of je acceleratiepomp en vlotterniveau gechecked hebt. En alle bougies vonken. Maar hoe krachtig?

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 13 juli 2013 08:23 PM
  [ # 324 ]

Ik ben mn veertje toch kwijt!  Dus dit werd mij aangeboden, dit houdt dus in dat ik bij wijze van spreken aan de eettafel die oude carburateur eens goed kan bekijken en bestuderen, terwijl de beige gsa het weer doet
Ja alle bougies vonken inderdaad, dus sproeiers doorblazen en weer rijden, maar ja “jasper is zn veertje kwijt” beginnersfoutje kan iedereen overkomen

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 13 juli 2013 08:29 PM
  [ # 325 ]

Kan je de carb van Pekeltje niet overzetten om te testen of het werkt?

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 13 juli 2013 10:21 PM
  [ # 326 ]

nee helaas niet, dit is en solex, en die van pekeltje is een weber (volgens mij)

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 14 juli 2013 01:11 AM
  [ # 327 ]

In verband met de laswerkzaamheden aan de voetenbak, ik had de middenconsole er al uit, maar hoe in godsnaam krijg ik die mat eruit?
Het lukte me niet.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 14 juli 2013 10:43 AM
  [ # 328 ]

Over het algemeen liggen ze er gelijmd in. Dus als hij helemaal vrij ligt voorzichtig los trekken. Onder de mat zit nog isolatie en die is er in de loop der jaren niet harder op geworden. Dus als je een beetje met beleid trekt kan je de mat weer gebruiken.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 14 juli 2013 11:47 AM
  [ # 329 ]

De mat zit iig wel los, maar er zit zegmaar onder de middenconsole een zwartvplastic ding ( waar ik met een rechte schroevendraaier niet bijkan) die zit in de weg dat zwarte plastic ding, kan met een kromme schroevendraaier er wel uit.. En dan zou ik wat moeten vouwen om de mat eruit te kunnen krijgen denk ik,

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 15 juli 2013 11:09 AM
  [ # 330 ]

Hoe doen andere gs/a bezitters dit??

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
 
22 van de 40
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook