3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
SM motor/ lpg?
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 18 januari 2006 09:44 PM
  [ # 31 ]

Even een klein beetje Off Topic,

Hoe zou het gaan met een 2500GTI Turbo blok van de CX op LPG

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 18 januari 2006 10:13 PM
  [ # 32 ]
r.kerstens schreef:

Even een klein beetje Off Topic,

Hoe zou het gaan met een 2500GTI Turbo blok van de CX op LPG

Dat gaat heel goed, wij hadden een klant met een prestige turbo 2 op gas, met LPi, en een hele mooie vialle installatie! Very Happy

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 22 januari 2006 01:32 AM
  [ # 33 ]
waterman771 schreef:
r.kerstens schreef:

Even een klein beetje Off Topic,

Hoe zou het gaan met een 2500GTI Turbo blok van de CX op LPG

Dat gaat heel goed, wij hadden een klant met een prestige turbo 2 op gas, met LPi, en een hele mooie vialle installatie! Very Happy

Ok…...dat het met een multi point goed gaat weet ik ondertussen al,
dat is tegenwoordig aardig onder controle. Dat het met een Turbo ook goed gaat wist ik niet, de verbrandingstemp. inlaat en compressie drukken zijn natuurlijk nog wat hoger dan een conventionele motor.

Ga me er eens verder in verdiepen hoe en wat er mogelijk is.

Thanks Wink

.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook