Emissie storing
glutendokter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 56

- C4 (2004-heden) 1.6 16v VTR+ Coupe
Gepost: 08 juli 2013 12:04 AM

Gister op weg naar de vakantie werd het tijd om te tanken. Helaas voor mij stond ik verkeerd met alleen de te dure Diesel achteruit met de sleurhut en de andere rij vond ik niet meer nodig.
Langzaam heb ik de tank afgedankt naar precies 70 €. Ivm contant betalen.
En toe gebeurde het de auto gestart en gelijk ging het oranje motrblokje branden en op het display kreeg ik een emissie waarschuwing.

Wat moet dat nou zijn de nieuwe diesel kan og niet eens in de motor zijn aangekomen.

Toch maar door gereden naar de overnachtingscamping. Daar heb ik de accu 10 minuten los gehad en de storing was weg.

Ik vind dit alles nogal vreemd heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn.?

Profiel  

glutendokter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 56

- C4 (2004-heden) 1.6 16v VTR+ Coupe
Gepost: 21 juli 2013 01:25 AM
  [ # 1 ]

Volgens mij was de storing wel door het tanken in het boekje staat dat de pomp niet vaker dar 3 keer mag afslaan anders kun je een storing krijgen.
Op de 3 laatste vakantiedagen raakte de voorste fan over enthousiast en wou niet meer uit, dan maar de accupool er vanaf.

Ik heb de storing op de camping maar een franse start onderbreker genoemd Laughing
De citoen dealer had geen tijd/zin de volgende dag terug komen om 1 uur aan de computer te staan en met pech kon ik maandag pas naar geholpen worden..

De motor liep niet warm in de bergen van tsjechie in 30+  dus ik heb de gok genomen en naar huis gereden , onderweg weer eens een emissie storing gemaakt met tanken en spontaan is de radiator storing opgelost, binnenkort maar even laten uitlezen denk ik

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook