Hé dit draadje had ik even gemist!
Veel plezier met de auto!
Dank EW. Nu de zomer echt is doorgebroken, beleef ik groot plezier met de auto!
Totaal aantal Berichten: 346
- DS 3 Flipje: e-HDI 90 2011
Mooie foto.
Locatie?
People buy horsepower, but drive torque
Diesel for life!
Flipje: DS3 1.6 e-HDi 2011 124.000km 11-4-2015 / nu
Ioor: C3 1.6 16v Exclusive 140.000km 21-7-2015 / nu
Ex: Pino. C5 2.0HDi 110pk 2003, 352.000km 14-12-2013 / 11-4-2015
Ex: Calimero DS3 1.6 e-HDi 2012, 124.500km 10-2-2012 / 31-1-2014
Ex: Elmo. Opel Corsa 1.7D 1997, 303.000km 19-7-2013 / 25-7-2015
Vleuten. Braakliggend terrein waar volgens mij plannen gemaakt worden voor een toekomstige woonwijk.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Het lijkt wel of de net opgevouwen was nog achter op de auto ligt, verder een mooie plaat weer Jaco.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 1381
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Die’s goed, Wes…
Kan die kap er ook helemaal af of in?
@ Wes.
Ja, ik had net het beddengoed opgehaald bij de wasserette.
@ Jos, verder dan dit kan het dak niet open. In de uiterste stand ligt de achterruit op de hoedenplank ende rest van het dak ligt daarop gedrapeerd. Je hebt dan niks meer aan je binnenspiegel…
Wanneer je in deze stand de handgreep van de kofferklep indrukt, gaat het dak vanzelf omhoog naar ‘positie A’ (met de achterruit omhoog dus) waarna je de kofferklep kan openen.
Eindelijk weer eens een post. Tot mijn spijt is dit topic niet helemaal geworden wat ik voor ogen had; regelmatige updates met leuke ervaringen die (foto)grafisch worden ondersteund. Het ontbreekt me gewoon aan tijd om iets leuks met dit topic te doen en er valt ook niet zoveel bijzonders te melden over de DS3 Cabrio. Hij rijdt voortreffelijk, ook met zeikweer blijft het binnen droog en hij brengt me waar ik moet zijn. Een omweg neem ik eigenlijk nooit, daar nodigt deze auto mij niet echt toe uit.
Over een maand is het feest voorbij en moet ik de Cabrio weer inleveren bij Citroën. Maar de laatste weken merk ik al dat ik steeds vaker geneigd ben toch maar de CX te pakken. Ik beleef daar gewoon meer lol aan.
Maar vandaag was het zo’n mooie herfstdag dat ik gewoon even op pad moest met het dak open. Meteen wat heerlijke herfstfoto’s gemaakt en lekker over-the-top bewerkt. Je moet toch wat met het matige basismateriaal uit de compactcamera.
En weet je? Op zo’n stralende herfstdag is het toch wel weer echt genieten met het dak open en de vallende bladeren door je haren!
Zou ik nog een kans krijgen de Cabrio in de sneeuw te fotograferen voordat ik ‘m moet inleveren?
Visa GTI 115 schreef:In Drenthe zit iemand die alle tijd van dewereld heeft
en graag een stuk met je mee wilt rijden.
Ook ik vind het een prachtige auto.
Ha Kees. Sorry, al een tijdje niet meer richting Drenthe geweest. Jammer dat je vandaag niet op de forum meeting was, anders hadden we wel even een rondje kunnen maken.
Het was vandaag koud en mistig, ideaal weer om met het dak open te rijden.
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Jaco,
Anders mag je de mijne komen fotograferen, wat een mooie foto’s!
Dank.
Ik hoop nog de kans te krijgen echt ijzige foto’s met een winterzonnetje erbij te kunnen maken, vóórdat ik deze auto weer moet inleveren. Maar anders maak ik graag gebruik van jouw aanbod. De winter is immers het cabrio seizoen bij uitstek.
Bye bye Sweet Ass 3…
De dagen worden korter, kouder en guurder en onze gekoesterde auto’s staan inmiddels op stal. Terwijl een enkeling misschien nog de laatste sinterklaascadeautjes uitpakt, moet ik mijn cadeau helaas weer inleveren. Het waren 242 fantastische dagen en slechts iets meer dan 6000 KM en wat ben ik in die tijd gaan houden van ‘mijn’ Sweet Ass 3 Cabrio. Bij Citroën heb ik nog een halfslachtige poging gedaan de overeenkomst te verlengen, maar daar trapten ze natuurlijk niet in.
Nu ben ik dus weer aangewezen op de CX, ook zeker geen straf. Mijn CX ging al nooit op stal en zal ook deze winter weer gewoon moeten werken voor de baas. De afgelopen weken prees ik me wel gelukkig met de DS3, daar kon ik bij koud weer zo mee weg rijden. Ik zal dus weer even moeten wennen aan het warmdraaien van de CX en met name het ontwasemen wat zo een kwartier in beslag kan nemen. Dat wordt dus weer ouderwets de wekker vroeger zetten om op tijd op vroege afspraken te komen. Maar hé, dan kom ik wel in stijl en met een brede grijns op mijn gezicht.
Die gedachte houden we vast, want de DS3 gaat echt gemist worden. En niet alleen om z’n moderne gemakken, ook omdat het een verdomd leuke auto is. M’n dochter van 5 is er zelfs helemaal wild van en wil het liefst altijd het dak open. Zij zal de cabrio wellicht mog het meest gaan missen.
Maar goed, laat ik opgewekt afsluiten. Het was al leuk om aan de campagne van Citroën mee te doen en de verschillende reacties op mijn inzending maakten het plezier compleet. Ik had nooit durven denken dat ik ook daadwerkelijk zou winnen en ik ging dan ook helemaal uit m’n dak. Dank aan Citroën en aan alle mensen die mijn inzending destijds geliked hebben. Het was een feest om een half jaar met deze Cabrio te mogen rijden!
Vandaag heb ik nog wat laatste foto’s gemaakt. Morgenochtend lever ik de auto weer in.