3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Hoeveel kilo mag een gsa trekken?
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 24 juli 2013 06:26 PM
  [ # 31 ]

Bij mijn CX staan de trekgewichten ook op kenteken, daar zit geen trekhaak onder…
Ook geen sporen dat die er ooit onder gezeten heeft.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 24 juli 2013 07:19 PM
  [ # 32 ]

heeft iemand hier een originele franse trekhaak voor een gsa liggen of onder zn gsa?

ik wil m niet kopen, maar alleen een beetje info.

met vriendelijke groet,

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 24 juli 2013 07:23 PM
  [ # 33 ]

Een franse trekhaak heeft geen NL type goedkeuring en is dus zinloos om te zoeken.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 24 juli 2013 07:29 PM
  [ # 34 ]

had citroen in nederland trefina?

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 24 juli 2013 07:48 PM
  [ # 35 ]

Ja en brink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 24 juli 2013 10:27 PM
  [ # 36 ]
vanderiet schreef:

vond het wel vaag, je werkt bij citroen NL en weet niet wat een gsa is, hij vroeg : gsa? is dat een scooter?

De beste man kan ook niet alles weten, net zoals jij niet wist wat 020 is Wink

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 juli 2013 11:24 AM
  [ # 37 ]

Dat klopt, wat nu? De man van citro NL zei: contact opnemen met de fabrikant v/d trekhaak, het grappige is ; het is een citroen trekhaak, er staat niks op maar er staat precies zo’n trekhaak op lbc waar wel een label op staat.
Of ik schroef er een andere gsa trekhaak onder

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 25 juli 2013 11:42 AM
  [ # 38 ]

Wat een bende allemaal zeg hier. Voor mijn sm heb ik die gegevens ook bij citroen op moeten vragen en dat ging alsvolgt:

Stuur een mail naar: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) met de volgende tekst:

LS,

Hierbij verzoek u vriendelijk mij te voorzien van een document met daarin de trekgegevens vermeld van mijn Citroën GSA met kenteken ....... Een kopie van het kentekenbewijs treft u als scan in de bijlage. De auto is voorzien van een trekhaak van het merk ...... type nr…...

Ik verzoek u vriendelijk deze door te sturen aan uw afdeling homologatie met het verzoek een dergelijke verklaring aan mij op te sturen. Ik heb deze verklaring nodig voor een aanpassing van het kentekenbewijs bij de RDW.

Met vriendelijke groet,

Jasper van 14…

Binnen een dag krijg je antwoord dat de boel in behandeling is en na 10 dagen heb je je papiertje in huis.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 juli 2013 12:58 PM
  [ # 39 ]

dit komt neer op het telefoongesprek wat ik gevoerd heb,

ik kan moeilijk nu nog een keer een mail sturen als ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen,
of kan dat wel?

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 juli 2013 01:19 PM
  [ # 40 ]

Misschien dat ik na de vakantie nog wel zo’n mail kan doen.
Of ik hang de trefina van pekel eronder

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Visa 1.4 TRS
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006

- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Gepost: 25 juli 2013 01:39 PM
  [ # 41 ]
vanderiet schreef:

dit komt neer op het telefoongesprek wat ik gevoerd heb,

ik kan moeilijk nu nog een keer een mail sturen als ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen,
of kan dat wel?

Moeten wij die mail voor je sturen? Of doe je het zelf?

Het wordt je in de schoot geworpen!

Hup, versturen die handel!!!

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 juli 2013 01:57 PM
  [ # 42 ]

ja, dat is toch niet erg netjes,

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17397
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 25 juli 2013 02:08 PM
  [ # 43 ]

Begin je mail met: “zoals op <datum> telefonisch met de heer <naam> besproken” en dan is het zo netjes als het maar zijn kan. Nu direct schrijven! Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 25 juli 2013 07:21 PM
  [ # 44 ]

Een les die menigeen te laat leert: grote bedrijven hebben geen geheugen. Het doel van de callcentermedewerker is om een ‘case’ zo snel en goedkoop mogelijk af te handelen. Zodra de klant ophangt is de case afgerond, ook al heb jij niet gekregen wat je wilt.

Weet daarom zo goed mogelijk wat je wilt en wat je kunt verwachten. Zoek op internet alvast het e.e.a. uit zodat ze je niet met een kluitje in het riet kunnen sturen. Weet dat de callcentermedewerker vaak slechts de antwoorden op standaard vragen kent en dat die ook te vinden zijn op internet. Afwijkende gevallen zijn ongewenst omdat ze tijd kosten en tijd is geld.

Hou het gesprek en/of de mail vervolgens zo kort en emotieloos mogelijk. Denk als een computer en communiceer met de verwachting antwoorden of informatie te krijgen waar je wat aan hebt.

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 juli 2013 07:45 PM
  [ # 45 ]
Midfriesland schreef:

Een les die menigeen te laat leert: grote bedrijven hebben geen geheugen. Het doel van de callcentermedewerker is om een ‘case’ zo snel en goedkoop mogelijk af te handelen. Zodra de klant ophangt is de case afgerond, ook al heb jij niet gekregen wat je wilt.

De targets zijn ook om zoveel mogelijk calls af te handelen, niet de klant tevreden te houden.
Haal je je target niet wordt je op het matje geroepen.

Bij de betere overigens wel…

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook