Totaal aantal Berichten: 848
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- CX 2400 super familiale (verkocht: is fusiepproject)
- BX 16 TGI Progress (exit: krijgt donorschap)
- C4 (2004-heden) 1.2 Pure Tech
- BX 1.9 TRS Break (in ruste bij de snoekfabriek)
- AX 1.1I Mistral
Inmiddels genoeg gereden om de vlotter te vervangen. De oude kwam er niet helemaal uit, enkele delen zijn definitief gezonken. Het vervangende exemplaar ging er vlot in en nu kan ik het tegenvallende verbruik weer live volgen op de dashboard. Overdag tenminste, want de verlichting is nog steeds met vakantie. Het is trouwens wel goed weer om aan het dash te klussen: hoe warmer, hoe kleiner de kans dat er iets breekt!
Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’
Steek gewoon even elektriciteitskabel in de stekker van de dimmer. Is de oplossing. En anders rij je morgen maar even langs, ik heb nog wel een dimmer liggen.
Huidig: Ford Focus Wagon MK1 tddi
Ex: 2x BX 19 TZD Automatic, BX 19 TRS Automatic
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- AX 1.1I Mistral
Dank voor het aanbod, maar ik kwam er zeer snel achter dat de dimmer niet het probleem vormde. De verlichting van het kachelpaneeltje werkte namelijk gewoon. Inmiddels zijn er een stuk of vijf insteeklampjes vervangen, zit het dashboard weer op zijn plek en straalt het rustgevende groen mij weer tegemoet. Mijn dank voor het meedenken maar weer!
Groet
Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- AX 1.1I Mistral
Barst! In de voorruit om precies te zijn. Dat houdt voor mij in dat de anonieme Progress mag vertrekken. Het is verder een prima karretje, ook al tekent zich wat roest af (bij de schermen voor en in de kofferbak op de bekende plek). Verder heeft ze nieuwe retourleidingen nodig. Aangezien ik op zoek moet naar iets ruimers, mag de Progress plaats mag maken. Voor loop of sloop. Kan ik een geïnteresseerde noteren voor een groene 1.6 TGI van 1992?
Groet!
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- AX 1.1I Mistral
Deze anonieme Progress wil blijkbaar niemand, dus wacht het donorschap. Interieur, velgen plus banden zijn inmiddels al onder dak, de rest nog niet. Iemand nog iets nodig? Zie de afdeling aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223196/, waar trouwens ook het een en ander wordt gevraagd voor een BX Break… Hier mag wat mij betreft een slot op.