Mijn koppeling stottert in de 1e en soms 2e versnelling, ook is de koppeling vrij strak (was al zo bij aankoop) in vergelijking met andere auto’s waar ik af en toe in rij (o.a Mazda 5).
Moet ik me zorgen gaan maken om bijv. koppelingsplaten/drukgroep te laten vervangen?
Ook heb ik een storing in de automatische koplampverstelling, eerder was dit niet zo’n probleem en heb ik er dus ook nog niets aan gedaan omdat de lampen in de goede stand stonden, maar sinds kort staan de lampen ineens omhoog ipv naar beneden en hebben mede weggebruikers hier dus hinder van, volgens mij zijn de motortjes van de koplampen wel goed, want ik zag altijd dat de koplampen zich verstellen, zij het in de noodstand oid.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen ? sensor ?
Citroën C4 Coupe 2.0 VTS 2005
Totaal aantal Berichten: 92
- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTS Coupe
Misschien een gekke vraag, maar met betrekking tot die koplampstoring, is het lampje van je asbak defect?
die heb ik idd al proberen te vervangen, maar zonder resultaat. t lampje werkt nog steeds niet en de verstelling ook niet.
Ik had al over dit probleem gelezen.
ik dacht dus aan een zekering probleempje, maar ik kan zo geen kapotte zekering vinden. (in de zekeringenkast)
Zit er misschien op een andere plaats nog een zekering oid.?
Citroën C4 Coupe 2.0 VTS 2005
Totaal aantal Berichten: 92
- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTS Coupe
Dat weet ik niet precies maar zolang het lampje van je asbak niet werkt heeft dit ook invloed op het functioneren van je koplampen, aangezien deze serieel geschakeld zijn. Mogelijk dus toch een zekering ja of er is ergens iets niet goed met je bedrading?