gelukkig niet.. Maar is die schakelaar net zoiets als de drukschakelaar voor je ruitenwissers origineel? Of is ‘t gewoon een universele drukknop / trekschakelaar?
is een originele schakelaar, een rechthoekige.
Zit ook het mistlampsymbooltje op.
niet te vinden dus…
Maar er heeft hier zeker niet toevallig iemand een richtingaanwijzerrelais in de schuur liggen hè??
voge schreef:Maar er heeft hier zeker niet toevallig iemand een richtingaanwijzerrelais in de schuur liggen hè??
kun je denk ik ook bij de lokale automaterialenboer halen..
of bij een citroengarage in de buurt
Tom Duckpower schreef:voge schreef:Maar er heeft hier zeker niet toevallig iemand een richtingaanwijzerrelais in de schuur liggen hè??
Maar ook zo’n speciaal relais voor een eend?? Ik wel er wel zo’n ouderwets pling ploing geluid in, en niet een nieuwerwets klikje natuurlijk!
voge schreef:Tom Duckpower schreef:voge schreef:Maar er heeft hier zeker niet toevallig iemand een richtingaanwijzerrelais in de schuur liggen hè??
Maar ook zo’n speciaal relais voor een eend?? Ik wel er wel zo’n ouderwets pling ploing geluid in, en niet een nieuwerwets klikje natuurlijk!
euhm…
ik heb er een rond koperkleurig kassie hangen,...klikt ook ouderwets.
denk dat je voor zulke spullen echt bij de eendengarage kunt gaan vragen/kijken.
Hoewel, mijn vorige was een hella, blauw doorzichtig doosje met mooie printplaat, en die klonk ook wel mooi..
Zal morgen Martien Mooijman wel eens bellen, dan maar even een rondje Roosendaal..