Hallo
Ik rij met een Saxo 1.1i BJ 1996, ik beschik al over een CV maar enkel met sleutel, ik zou nu graag ook via AB werken en ik wou eens weten of het volgende product voldoende is of moet ik nog meer in de auto inbouwen?
Ik overweeg dit ook voor mijn saxo. Is dit makkelijk zelf te doen na aanschaf van bovenstaand setje?
Ik heb een mail gestuurd en die hebben geantwoord dat die model een RF is, ik heb juist effe de mijn CV opgezocht en gevonden (zat achter het stuurkolom, vrij makkelijk te bereiken via de opening van zekering) en heb er een foto van gemaakt
Nu wil ik die van de link aanschafen maar waar dient dat zwart kabeltje voor?
Weet je ook al wat zo’n setje kost bij hun? Volgens mij dient dat zwarte draadje nergens voor. Kan het in ieder geval niet plaatsen. Installatie zou heel simpel moeten zijn, kwestie van plug en play. Misschien dat iemand dat hier op het forum kan bevestigen?
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
met dit type aansturings-relais denk ik dat het zou moeten werken (in mijn CX zit dezelfde), plug en play.
zwarte kabeltje is antenne
wat kost dit setje bij Bart Ebben overigens ?
als jij kijkt bij bluechips punt com (geloof ik) kan je die ook vinden, evt zelfs bestellen (zitten alleen in Italie).
PS
mannetje en vrouwtje no. 1 en 1 wel tegenover elkaar bij monteren, staat er op.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Antenne? voor wat dan? ik heb nog niet geinformeerd over de prijs? de pin no 1 moet op connector 1
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
hier dus, was eu site.
Zelfde CV box. Die heet ook wel de SP3-21PSA01 (zie sticker op de box)
als je zoekt op die code op het forum hier is er veel over te vinden.
suc6
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
antenne is voor de radiografische aansturing (Radio Frequency), is toch een draadloos setje ..... ?
prijs zijn we wel benieuwd naar !
A ok, zoals een stereo met draad antenne? gewoon ergens achter de dash goed vast hangen voor goed ontvangs van de afstandsbediening. volgens de winkel kan deze niet de knipperlichten aansturen, kan dat klopen? heb juist een besteld, zodra ik de prijs weet post ik het
Top, ik ben erg benieuwd naar je bevindingen met deze RF set (en de prijs).
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
yep, gewoon draad antenne.
Knipperlichten kan wel, maar dan heb je extra kabel setje nodig. (of maak je zelf als je handig bent). Aansluitschema daarvan weet ik niet exact. als jij meer weet horen we dat graag
Hoe kom ik aan dat set kabels? ben wel handig maar weinig tijd om kabels te maken. heb op dit forum gelezen dat het achter de 4 knipperlichtschakelaar de onderste 2 kabels met aansluiten
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
2-aderige draad aansluiten met een mini stekkertje meende ik. Of solderen op de printplaat als je geen pre-fab kabeltje hebt…..? Of los bestellen bij blue chips.
Als je een set hebt, zie je wel waar dat moet.
Weet zelf niet aan welke kabels in de auto exact je die moet verbinden. Als je dat weet, horen wij dat graag.
De prijs is 145euro, is nieuw
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Via blue chips direct te bestellen voor 112.80 incl. verzend. Bij afname van 10 of meer korting. Ik heb in 2012 daar geïnformeerd.
Dan krijg je ook die aanvullende bekabeling er bij voor knipper lichten en voor een ledje meen ik. Contact info kan ik je per PB verstrekken.