2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
CV inbouwen met AB
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 01 augustus 2013 01:52 PM
  [ # 16 ]

hele info blad van die set:

Bij de link naar de foto van Bart Ebben (openingspost) zijn de bovenste hoekjes omgevouwen Wink
Bart Ebben is uiteraard een prima adres voor Citroen parts.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 01 augustus 2013 01:56 PM
  [ # 17 ]

White Connector: Blinker output dat is bestemd voor de knipperlicht? die 145euro is toch een beetje teveel

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 05 augustus 2013 02:24 PM
  [ # 18 ]

Ben bij bart ebben toch een gaan halen, en klopt wat de verkoper zij, deze heeft geen rood/zwart/wit connectors langs de antenne Sad is toch mogelijk om de knipperlichten aan te sturen? info blad hierboven is toch het zelfde als de mijn (rechts onder staat bij mij datum: 02/2004) en boven foto 3 staat bij mij niks van het volgende

Red Connector: Led output Black connector: buzzer output White connector: Blinker output

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 05 augustus 2013 02:35 PM
  [ # 19 ]

Dit is mijn infoblad van de Blue Chips SP3-21PSA01

Infoblad

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 05 augustus 2013 07:55 PM
  [ # 20 ]

Hier de foto van de printplaat 21PSA01

PrintplaatCV

Achter langs de antenne aansluiting, zitten nog paar ronde openingen, kan me iemand op weg helpen waar ik de 2 draads moet solderen om de knipperlicht te kunnen aansturen?

De volgende foto is van de printplaat van de afstandsbediening, ik zoek nu een citroen sleutel waar ik deze printplaat kan in doen zodat ik sleutel en AB in een heb ( het is tenslotte anno 2013 Smile )
Men sleutelbos zit al vol genoeg om nog een losse AB bij te hangen

PrintplaatAB

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 06 augustus 2013 02:34 PM
  [ # 21 ]

Ik zit wel zonder CV in de auto en met passagiers erin is vrij vervelend, ik zou dus zo rap mogelijk die 21PSA01 terug inbouwen. dus kan men iemand en antwoord geven waar ik de 2-draad moet solderen op de printplaat van de 21PSA01 voor knipperlicht sturing

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7307
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 augustus 2013 04:37 PM
  [ # 22 ]
Roland2 schreef:

Dit is mijn infoblad van de Blue Chips SP3-21PSA01

Infoblad

gebruikersnaam= ????
wachtwoord= ????

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 06 augustus 2013 07:29 PM
  [ # 23 ]

Foutje precies Sad

Infoblad

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7307
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 augustus 2013 09:11 PM
  [ # 24 ]

Ik heb het ook voor mekaar gekregen op een XM: fff een universeelmeter aansluiten op de pennen en zien wat er gebeurt met de meter op het moment dat je een RF signaal zend. Ik heb de bekabeling toen parrallel aangesloten op de alarmlichtschakelaar. Het zou dus (gezien het onderstaande schema) zo maar kunnen dat je een prik meet op pen 6 en 9 op het moment van het verzenden van een signaal
Succes !!! (al kan ik het woord “infrarood” bij pen 6 en 9 niet helemaal verklaren: waarschijnlijk bedoelt hij RadioFrequent (RF)).


[BRON]  link

1 = voeding 12 volt
2 = massa
3= + 12 volt of massa (openen of sluiten) naar de cv motoren
4= massa of + 12 volt (sluiten of openen) naar de cv motoren
5= ontgrendel signaal van het slot linksvoor
6 = vergrendel signaal van de infrarood ontvanger
7 = vergrendel signaal van het slot l.v.
8= vrij, hier hoort niets op aangesloten te zijn.
9 = ontgrendelsignaal van infrarood ontvanger


Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 06 augustus 2013 10:25 PM
  [ # 25 ]

Wat bedoel je met parrallel? en hoe gaan de knipperlichten dan? 1x of is dat verschillend?
Ik ga men 2-draads kabel toevoegen op de connector nr 6 & 9. op welk spanning moet ik zo een meter zetten want ik heb zoiets nooit gehad (ga morgen eentje kopen) moet het meter een dubbele pennetje hebben en beide op connector 6 & 9 houden?

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7307
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 augustus 2013 11:03 PM
  [ # 26 ]

Wacht nog maar fff met draden aansluiten !!! eerst meten: 1 meetpen aan de massa en de andere op pen 6. Druk vervolgens op de AB (zender/afstandsbediening): geeft de meter nu een waarde (waarschijnlijk heel kort) een waarde aan ???. doe deze meeting nog een keer maar dan meten over de massa en pen 9:
wat meet je nu ??? wanneer je nu eventjes een spanning meet zou je deze kunnen gebruiken om eventjes de knipperlichten aan te sturen ( je zet deze spanning dan eventjes op het alarmlicht circuit).

Ik vermoed dat wanneer je de AB indruk en de deuren vergrendeld er even een prik (spanning) op pen 6 komt en bij weer indrukken van de AB (ontgrendelen) er een prik komt op pen 9 (of andersom)
Deze prik kun je dus gebruiken om de lichten te laten knipperen Wink Mocht dit het geval zijn !!

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 06 augustus 2013 11:37 PM
  [ # 27 ]

Ok cheese eerst meten tussen massa (1) en pen 6 en massa (1) en pen 9 indien er korte prik komt moet ik de 2-draads op pen 6 & 9 zetten, op welke spanning moet dan de meter staan? de pen 6 & 9 moeten de zelfde korte prik geven voor de sturing? wat voor spanning gaf uwe meter ongeveer aan (kan ik een klein beetje op die waarde richten als ik ga uitmeten)

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7307
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 07 augustus 2013 12:53 AM
  [ # 28 ]

de waarde weet ik niet meer :is al weer zo’n 6 jaar geleden…..Zal enkele volt’s zijn en niet 12Volt of hoger ivm de traagheid van de meter. Als je de gemeten waardes (DC) fff vermeld (op het forum) dat ik laat ik (of mede forummmers….) wel fff weten/horen of we daar wat me kunnen… very good

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 07 augustus 2013 12:58 AM
  [ # 29 ]

Ok, heel erg bedankt, ik ga morgen eerst zo een metertje ophalen, en eens de nr’s doormeten en gelijk hier posten

Profiel  
 
Roland2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 12-01-2013

- C3 1.4 Diesel
Gepost: 07 augustus 2013 05:22 PM
  [ # 30 ]

Ondertussen een metertje gaan halen in de gamma Meter

Bij de eerste keer is het niet gelukt, zekering F8 was kapot gesprongen Sad radio, klok en al was gedaan. terug naar de gamma om nieuwe zekering te halen, thuis gekomen opnieuw een test gedaan, ik had de zwarte meterpen op 1 gehouden en rode meterpen op 6, direct ging de meter -12.XX, stuurde ik een signaal via AB toen ging de meter naar -10.XX of naar -07.XX. deze meterwaarde waren ook het zelfde als ik de meter op pen 1 & 9 houd. is dit goed of kan iemand via de foto van men meter zeggen hoe de meter juist moet zetten.

Heeft hier lang geregend dus duurde even voor ik in de auto kon testen

De meter gaf voor dat ik het op de pennen houden 0.00, stond ingesteld link boven in witte gedeelte op 20 en de kabel op de meter waren als volgende aangesloten: zwart in midden rood recht

Profiel  
 
 
2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook