Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Deze auto heeft stilgestaan sinds de revisie.
Ik heb veel inspanning gedaan om draadboom na te maken, maar dat is nooit geslaagd.
Ondertussen kocht ik m’n rode Sweef, waarin ik met veel plezier reed, tot dat ik drie jaar in lease C5 moest rijden. Leasebak is er uit sinds een maand.
Nu rode Sweef weer van stal, en m’n mehari als korte ritten auto beschikbaar.
Hoe jammer ook, ik moet een beslissing nemen over groene Sweef, en denk m te gaan slopen en de motor waar erg veel revisie geld in zit op de slaan.
Kortom: is er hier interesse om in enigerlei vorm deze auto deskundig te demonteren? Zitten veel mooie dingen in, veel nieuw ook. Radiator, koplamunits, voor en achter chroom strips, waterpomp motorsteunen startmotor etc etc. Mooi beige leder, origineel open dak….
Hij staat bij bevriende garage waar ie op een brug kan. Hij vindt het leuk om een zaterdag ter beschikking te stellen, ik wil hem daarvoor dan wel enig geld geven. Ik hoef er zelf niets aan over te houden, anders dan de motor op een pellet.
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Ik heb via XM club een voorstel gedaan om in september sloopmeeting te houden : http://www.xmclub.nl/forum/voorstel-sloopmeeting-v624s-type1-uit-1993-groene-sweef
Als er hier belangstelling is dan hoor ik het wel!
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):