Elke C5 heeft verwarmde buitenspiegels:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=164608&highlight=buitenspiegel
unknown4u schreef:wat mij inderdaad opvalt is dat wanneer je de auto start er binnen 10 seconden warme lucht uit het “dompelaar” circuit komt. dat heeft citroen toch wel goed voor elkaar, alleen jammer dat de spiegels bij een ligne prestige niet verwarmd zijn. Heeft iemand daar nog goede en vooral een goedkope oplossing voor?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Ik merk er weinig van dat ze warm worden.
ben er altijd vanuit gegaan dat er geen verwarming inzat.
zal nu toch is even goed de zekeringkast bekijken of er toevallig niet een zekering doorgebrandt is.
thanks.
Xantia 1.9 Dx 441.000 km C5 ligne prestige HDI 192.000 km
Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Mijn 2e offerte is binnen.
Tussen de 1600,- en 1800,- een Eberspacher via T.C.C. in Numansdorp.
Je kunt volgens hen ook veel zelf doen en het dan uiteindelijk door hun aan laten sluiten zodat zij er 3 ipv 12 uur aan bezig zijn a 50,- ex.BTW/uur.
Alleen ik denk niet dat ik handig genoeg ben.
Voorlopig gaat het even over en moet ik de garage opgeruimd houden om de C5 binnen te zetten.
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
waar raken ze die standkachel dan kwijt in een C5 -2.0 HDI? ik vermoed dat er voor meer werkuren aan geld in kruipt dan dat de standkachel kost! webasto bedoel ik dan want ik heb hier op een nederlandse site gezien dat die thermoptop c toch nog zo duur niet blijkt te zijn!!! als ik de site terug vind laat ik ‘t meteen weten!
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
blooper1963 schreef:waar raken ze die standkachel dan kwijt in een C5 -2.0 HDI? ik vermoed dat er voor meer werkuren aan geld in kruipt dan dat de standkachel kost! webasto bedoel ik dan want ik heb hier op een nederlandse site gezien dat die thermoptop c toch nog zo duur niet blijkt te zijn!!! als ik de site terug vind laat ik ‘t meteen weten!
Ja graag, dan kunnen we op zoek naar een Handige Harry die geen 50,- per uur rekent.
Sorry Oldenhage, niets dan goeds voor jullie.
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Frank65 schreef:
Ja graag, dan kunnen we op zoek naar een Handige Harry die geen 50,- per uur rekent.
Sorry Oldenhage, niets dan goeds voor jullie.
net een post boven dejouwe staat ‘t adres van de site!!! en ook ik zou voorstander zijn dat de cit dealer hem inbouwd,alleen al vanwege de kennis over het voertuig!