hallo
ik ben geheel nieuw op dit forum met mijn 1e citroen die ik binnenkort ga rijden en wel ds 5 hybride sport chic het is meer vanwege het fisale voordeel dat het deze auto geworden is . Ik wilde wel iets bijzonders omdat ik nu ook een bijzondere auto rij en wel een renault avantime deze heb ik 8 jaar gereden met veel plezier , ik heb verschillende franse auto/s gereden altijd goed bevallen , alleen af en toie wat gargae bezoeken in binnen of buitemland extra . maar ja dat is soms wel extra avontuurlijk zullen we maar zeggen
ooit met mij renault 8 in frankrijk rondgetoerd en probeer dan maar eens uit te leggen dat de benzine pomp af en toe hapert , proefrijden niets aan de hand natuurlijk
Hopelijk is deze citroen betrouwbaarder afwachten ik hoop dat ik vooral enkele leuke bijdrage/s kan leveren en niet zoals mijn vorige auto vele onopgeloste problemen ben tegengekomen of te wel dure
eigenlijk rij ik niet zo heel veel voor een diesel maar wellicht is toch zuiniger als mijn V6 3ltr renault
bij mijn rijstijl haalde ik daar 1 op 10 mee ben benieuwd wat ik bij de ds 5 ga halen ua verbruik
groet rob
Waarom de Avantime weggedaan? Puur fiscaal-aftrekpost?
v6 Avantime lijkt me in elk geval beter dan de 2.2dci’s die ik hier heb staan, tenminste als je geen distibutie moet laten vervangen €€€
ds5 is inderdaad ook een mooie verschijning, veel plezier ermee en op het forum ook.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
tja avantime , blijft een auto met karakter dwz op een gegeven moment heb je er genoeg van , een auto van bijna 12 jaar daar moet dan veel aan gebeuren om deze 100% te houden en soms wil je toch wel weer eens iets anders , dus niet alleen van wege fiscalitiet maar daardoor is het wel een hybride geworden