Hoi,
Weet iemand of er kleur verschil is in het zilver/grijs van de Cannes en de Deauville ??
Alvast bedankt!
Bob
Totaal aantal Berichten: 1036
- BX 16 TZI Automaat
alleen het zwarte randje om de deuren bij de deauville als ik me niet vergis.
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
als de kleurcode gelijk is zullen ze hetzelfde moeten zijn.
Het kan ook zijn dat de kleurcode anders is, maar dat je het verschil nauwelijks ziet.
Het kan ook zijn dat de kleurcode hetzelfde is, maar dat de kleur afwijkt.
De lak kan beinvloed zijn door het weer.
Kortom, met het uitwisselen van plaatwerk kan er altijd kleurtint verschillen aanwezig zijn.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Goede vraag.
Ik heb zelf een Cannes, en ik loop met de gedachte om er een andere motokap op te zetten.
De mijne is wat beschadigd en heeft in het verleden onder een harsboom gestaan. De eigenaar heeft er toen geen actie op ondernomen, en zodoende zie je kleine donkere plekjes op de motorkap.
Verder is de motorkap van de Cannes van kunststof en van de Deauville van metaal…toch?
Citroën BX Cannes // 1991
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
In principe hebben die beide kunststof. Maar daar wil nog wel anders zijn.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Rex schreef:Goede vraag.
Ik heb zelf een Cannes, en ik loop met de gedachte om er een andere motokap op te zetten.
De mijne is wat beschadigd en heeft in het verleden onder een harsboom gestaan. De eigenaar heeft er toen geen actie op ondernomen, en zodoende zie je kleine donkere plekjes op de motorkap.Verder is de motorkap van de Cannes van kunststof en van de Deauville van metaal…toch?
Ik wil ook wat delen uitwisselen, vandaar de vraag!
En inderdaad, motorkap Cannes is van kunststof en van Deauville van metaal.
Bob
In de laatste series heeft Citroen de voorraad motorkappen opgemaakt. Een deel is kunststof, een deel is metaal. Er zit totaal geen logica in het gebruik van de kappen. Ik weet dat metalen kappen het laatst geleverd zijn. Ook als een kap beschadigd was (door een ongeluk) is deze gewisseld door een metalen.
Maar houdt de metalen motorkap niet meer lawaai tegen als een kunststoffen?
Of maakt dit niks uit?
Citroën BX Cannes // 1991