Totaal aantal Berichten: 151
- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Heeft er toevallig iemand ervaring met het verwijderen van een daksticker zoals hier onder?
Ik wil hem er eigenlijk af hebben maar ben bang voor verkleuring onder de sticker en beschadiging tijdens het verwijderen aangezien de lak van de DS3 niet de sterkste is.
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Ik had een dak sticker op mijn THP na 1 jaar moest die vervangen worden , maar je zag al een behoorlijk kleur verschil!
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Ik heb mijn daksticker eraf gehaald, mijn auto heeft ong. 1,5-2 jaar bij de dealer gestaan. Ik zag geen kleurverschil. (inmiddels is dak gewrapped)
TIP: verwijder hem als het dak warm (zonnetje) is, want bij een koude sticker blijft er “lijm” achter en dat is een gedoe om te verwijderen.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
tomleeuw schreef:Ik heb mijn daksticker eraf gehaald, mijn auto heeft ong. 1,5-2 jaar bij de dealer gestaan. Ik zag geen kleurverschil.
Ik neem aan gewoon 1,5 tot 2 jaar in de showroom? Dan ga je inderdaad geen kleurverschil zien, omdat, in tegenstelling tot zonlicht, de verlichting in de showroom geen UV bevat die de lak langzaam maar zeker iets doet verkleuren.