Ja oke, dat is te begrijpen, dan heeft daar ook één of meerdere personen maanden aan gewerkt voor hun brood. En dan wordt iedere auto bijna onbetaalbaar.
En als ze dat met een gs doen zal ie ook wel 20000 kosten, maar ik doelde idd op marktplaatsprijzen, en dan worden ze nog niet eens verkocht door de erg kleine vraag. De meeste wagens staan alleen maar te koop voor dat bedrag.
Je kan de marktwaarde van een product in een kleine kring(wat gs aanhangers zijn) ook kunstmatig omhoog helpen of de verkoop van de iets te duur geprijsde producten stimuleren door bijv twee mooie gs-en aan te bieden voor 10000 ofzo, en daar dan rondomheen het hele jaar “gewone” gs-en te verhandelen voor 4000,- die eigenlijk 2500 waard zijn. Andere handelaren en particulieren gaan vanzelf mee met de prijzen, daar heb je geen prijsafspraken voor nodig!
Gr. Wim.
En met dit mooie weer mag ie de schuur weer uit.
Toch leuk zo’n opvallende verschijning!
Kan je met Koninginnedag mooi mee voor de dag komen!
Doet de toerenteller het al?
Ha Hans,
Ik ben met de toerenteller aan het stunten geweest, maar ik krijg hem niet aan de gang. Het dash blijft dus gewoon een kaal specialtje.
Vandaag weer met de GS de weg op geweest, het is een leuk ding.
Ik ben op zoek naar een borgveertje voor de raamslinger. Misschien kan iemand me eraan helpen?
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 23-11-2009
- GS/GSA 1220 Club break
Ik denk niet dat ik die heb, maar anders is het magazijn morgen open
GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99
Een paar drama’s, Het druklager begint lawaai te maken, en die zit er net 6000 km in. Ach, in een motor demonteren wordt je best handig…
Ook heb ik speling op de beide binnenste stuurkogels, zijn deze los te vervangen? En is dat nog ergens te bestellen op internet?
Ook zoek ik nog een borgveertje voor de raamslinger.
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik heb eens een nieuwe koppeling gehad die na een paar duizend km begon te kreunen. Bleek dat ze het priseas-lagertje (in het vliegwiel) niet hadden vervangen. Dan gaat ie kreungeluiden maken.
Er is nog verbazingwekkend veel GS(A)-spul leverbaar via de reguliere handel en anders via de club. Moet wel lukken dus, die stuurkogels.
Blijft mooi trouwens, dat oranje.
Is dit toevallig ook AC 437?
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
die binnenste stuurkogels zijn idd los te vervangen, heb het vorige maand nog bij mijn gs gedaan.
Stelt niet zoveel voor. Op straat 20 min voor 1 kant. Waar je ze nieuw kan kopen weet ik niet. Ik had een goede spelingsvrije 2e hands op mp gekocht van ene hobby piet.Geloof dat ie er nog wel een paar had.Anders zal het club magazijn ze vast wel hebben.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Een lager in het vliegwiel? Die heb ik niet vervangen.
Het geluid is aanwezig als het pedaal niet wordt belast. Als je het pedaal iets intrapt is het meteen weg. Ik ben al aan het stellen geweest, losser en strakker, het haalt niets uit.
Als het prise as lager het lawaai veroorzaakt is dat lager dan altijd hoorbaar of ook enkel bij niet belasten…
Stuurkogels ben ik mee bezig, mogeljk toch met de R4 naar de Ardennen, heb niet zo veel zin in drama met de GS langs de weg….
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Heeft ie niet, er zit een busje in het vliegwiel.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Waterman, hier kom ik niet echt verder mee.
Zou het waarderen als Midfriesland op mijn vragen wil reageren.
Misschien loopt het lager toch een beetje aan, maar dat zou toch geen probleem moeten zijn?
Daar is ie tenslotte voor gemaakt…
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nogmaals, er zit GEEN lager in het vliegwiel, maar een busje. Een busje van een soort messing. Geen kogellager dus. Geluid weg bij het intrappen? Eerste verdachte blijft het druklager.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Paul Oud schreef:
Zou het waarderen als Midfriesland op mijn vragen wil reageren.
En anderen niet?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste