Wimmm schreef:ZX1.4i, in ‘rust’ meet de batterij 12V, als de auto draait 14V. Kun je daar iets uit afleiden?
Die waarden zijn goed, je moet echter de spannings dip tijdens het starten meten.
Zet een multimeter over de accupolen en kijk wat die 12V doet tijdens het starten.
Als ik het varhaal van Marco zo lees, dan ben ik ook bang dat de BSI toch overleden is
En dan is niet eens de accu leeg geweest… Is keurig afgekoppeld en weer vol aangesloten.
Gelukkig kost een nieuwe maar iets van 310 euro…
Reset?
http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=citroen_bsi_body_control_failure
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:Reset?
http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=citroen_bsi_body_control_failure
Kan het proberen waard zijn, heeft iemand ervaring met deze procedure?
Ik zal het u laten weten als ik het bij de C8 heb gedaan…
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Paso, heb je die procedure nog eens geprobeerd?
Momenteel heeft onze Berlingo een BSI probleem.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!