Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Hij maakt ze schoon, stelt ze af. Test ze.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43290
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Zo is die van mij ook gedaan, loopt al 10 jaar op tijd
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Doet ie het dan ook? Die van mij is ook getest en schoon gemaakt (kosten nul). Wat wordt er dan getest? Beetje appels met peren lijkt mij.
Totaal aantal Berichten: 9354
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Robin Visser schreef:Inreressant. En wat doet ie allemaal ?
Zet um op tijd
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
U-Niek schreef:Doet ie het dan ook? Die van mij is ook getest en schoon gemaakt (kosten nul). Wat wordt er dan getest? Beetje appels met peren lijkt mij.
Dus… Als de lagers naar z’n grootje zijn, moet een klokje worden gereviseerd. Het lijkt wel een Maserati blok, alleen wat goedkoper in de revisie
Als een beetje smering en afstellen niet meer werkt en je geen werkend klokje meer kunt vinden, is er dus een oplossing met verbetering van het origineel. Dat was hetgeen ik graag openbaar wilde maken voor degenen die hier ook lezen, die geen lol hebben in de onderdelenqueeste en het geld ervoor (over) hebben om ook het klokje weer perfect te krijgen.
F.SvM schreef:Zet um op tijd VgF
Als dat nodig is, dan is het dus mis
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Het is in ieder geval wel interessant een geheel gereviseerd klokje. Qua volume is de revisie net zo duur als een Maserati blok :-)). Wellicht in de toekomst. Eerst een goed werkende airco en centjes verdienen.
Als er meerdere klokjes tegelijk ter revisie worden aangeboden. Kunnen de kosten dan lager worden?
Ik kan het vragen aan Frank. Het punt is dat ze stuk voor stuk uit elkaar moeten worden gehaald. Er is denk ik geen schaalvoordeel te behalen. De kosten zitten in de tijd. Maar je weet maar nooit of goodwill en wat slappe tijd in museale klokken iets kunnen doen in dit verband.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl