Even voorstellen
Camus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 39

Gepost: 20 augustus 2013 12:27 PM

Goedemorgen. Na enige tijd rondneuzen op dit forum, toch maar even aangemeld. Ik kom uit Nijmegen en werk daar in een bibliotheek op dit moment. Absoluut geen kenner van auto’s noch van Citroëns. Vandaar dat ik hier kom rondkijken, omdat ik meer wil weten over de onvermijdelijke auto die toch moet gaan komen: de OV-jaarkaart van mij en mijn vriendin zijn afgelopen en onze familie woont niet om de hoek. Vroeger geloofde ik altijd in de onverwoestbare kracht van Volkswagen, maar sinds een paar jaar toch verliefd geworden op de mooie lijnen van Citroën. Daarnaast bleek de Saxo die wij deze zomer op vakantie mee hadden een heerlijke reispartner. Kortom, ik zal vooral een meelezer zijn die meer en meer om advies zal vragen tot het moment komt dat er een Citroën gekocht moet worden.

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17405

- CX 2400 Super
Gepost: 20 augustus 2013 12:45 PM
  [ # 1 ]

Welkom, Camus! Van lezer naar schrijver is op dit forum slechts een kleine stap, dat heb je met je openingsbericht al bewezen Wink.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook