ik ben geslaagd met de operatie! ze remt weer prima en lekvrij!!
laat alles wel even nakijken voor dat ik kilometers ga maken.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Goed zo!
Met dit weer heerlijk toeren, alle raampjes naar beneden en toch geen getocht in de nek, kan alleen met de visa
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
zeker weten! en alleraampjes gaan zeker open!
Ik heb een storing, want af en toe doet het knipperlicht naar links wel eens weigeren…iets met oude stekkers of zit dat anders?
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
blijft het lampje dan branden? Of doet hij helemaal niets? Het kan door het relais komen namelijk.
Hij doet niks, en dan probeer ik het nog eens en dan wil die soms wel weer doen…hmmmm
Zo.. storing is weg maar één ding blijft voorkomen wat ik bij het opknappen meteen al had moeten doen en dat is de brandstoftank vervangen Bart1989 heeft het tegen me gezegd maargoed.. ik was euigenwijs.
waar vindt ik een nieuwe? ik heb ze gezien voor 200!! dat gaat te ver iemand tips??
of heeft de club een nieuwe?
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
In het clubmagazijn sowieso, weet ik uit mijn hoofd.
Ik haalde er ooit een bij Bart Ebben vandaan. Misschien dattie er nog een heeft.. Ik betaalde er daar € 70 voor
Hij had ook plasticen van een C15. Weet niet of die ook passen?
Zo..
Vorige week Heb ik bij De Visaclub een nieuwe (opgeknapte) tank gescoord!
heel blij en wordt maandag gemonteerd en nagekeken en nog een gaatje gelast.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Heb je die glanzend zwarte tank gekocht? Die komt bij mij vandaan, zat oorspronkelijk een gaatje bovenin, dat heb ik dichtgelast en daarna vertind
Vlotter/tankmeter is ook nog OK!
Ja!!
die heb ik! Was idd dichtgelast maar zag er verre weg het best uit dus die moest ik hebben
mijn tankvlotter liet brandstof door en heb nooit echt de moeite genomen om hem goed te maken dus het is een luxe dat deze goed is.
Ik zou ook erg blij zijn als mijn meter fatsoenlijk is dus ben benieuwd.
dus deze Tank heb ik dan toch aan jouw te danken TOP.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Nee hoor, geen credits voor mij Gelukkig hebben we een heerlijk en goed gesorteerd clubmagazijn met enthousiaste uitbaters
Gelukkig Maar,
ze Rijdt weer fantastisch alleen een koude start was moeilijk alsof die te veel lucht kreeg.
maar luchtfilter van mij is ook niet meer zo soepel.
zoals de reactie van boven zegt, ze start moeilijk verzopen startgeluid maken totdat de accu bijna leeg is dan wil die nog wel is vonken en ploft ie wat en vlamt ie uit mijn carburateur en met geluk aanslaan. Massa??? nee, als die loopt loopt die super!
dus ik ga het Advies van Maurice volgen om er een 123 in te bouwen.
maar wat levert 123 naast betrouwbaarheid op? en wat zijn de kosten er van?
Wel 130 gehaald (zei mn teller dan)