85 van de 138
« Eerste  < Vorige 83 84 85 86 87 Volgende >  Laatste »
   
GS/A’s te koop
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5376
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 23 augustus 2013 10:03 AM
  [ # 1261 ]

Kan het niet zijn dat het een overgangsmodel is?
GS met plastic bumpers?

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 23 augustus 2013 10:26 AM
  [ # 1262 ]

Dealers deden wel vaker dit soort dingen om hun verouderde voorraad te kunnen slijten. Naar mijn weten zijn er van Citroën uit geen overgangsmodellen geweest.
Ik heb een keer een 2CV spécial gehad waar de dealer vermoedelijk een derde ruitje in had gezet… waarvoor dank!

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 01 september 2013 10:43 PM
  [ # 1263 ]

C-Matic op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/713627808
Deze meneer heeft ook een erg leuke CX te koop in een mooie groen metallic.

Gr. Wim.


en de cx:

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 02 september 2013 05:51 PM
  [ # 1264 ]

http://koopplein.nl/texel/2195472/citroen-gsa-break.html

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 02 september 2013 06:18 PM
  [ # 1265 ]

Die GS is van mij geweest. Leuke auto maar niet voor dit geld.

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 05 september 2013 10:56 PM
  [ # 1266 ]

Gs Special 1977 op MP

http://link.marktplaats.nl/715218788

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 05 september 2013 11:08 PM
  [ # 1267 ]

En een GSA ‘81. Voor 3000,- met een berg onderdelen.

http://link.marktplaats.nl/714892150

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5376
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 05 september 2013 11:09 PM
  [ # 1268 ]

Misschien weer een “overgangsmodel”?
In ‘77 hadden ze volgens mij al een 1130 motor en andere (dichte)velgen.
Ik zie in ieder geval wel ‘77-er achterlichten en dashboard, maar de 1015 en de velgen zijn denk ik ouder…

(ik heb het hier over de GSpecial van Wim V8)

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 05 september 2013 11:37 PM
  [ # 1269 ]

Tja, ik heb geen flauw idee? Maar wat zal er allemaal wel niet gebeurt zijn met zo’n karretje in bijna 37!jaar.

Gr. Wim.

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5376
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 05 september 2013 11:50 PM
  [ # 1270 ]

Nou ja, het is wel vreemd…
Wie zet er nou een oude 1050 in een nieuwere auto? Minder power en hoger verbruik. 1130 is gewoon beter.
Of misschien zit er gewoon een 1130 in en hebben ze per ongeluk oude gegevens erbij gezocht.
Die velgen kan ik me nog wat bij voorstellen, want die vind ik persoonlijk mooier dan de nieuwere uitvoering.
De auto ziet er verder wel erg netjes uit!

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 06 september 2013 01:18 AM
  [ # 1271 ]

De prijzen voor GSA’s schieten de laatste tijd behoorlijk omhoog. 2750, 3000 en zelfs al een vraagprijs meer dan 6000 gezien. Voor wie dat een brug te ver is heb ik iets moois staan: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/222520/

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 06 september 2013 12:04 PM
  [ # 1272 ]

Inderdaad! echter het zijn vraagprijzen, geen verkoopprijzen Wink

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 06 september 2013 03:16 PM
  [ # 1273 ]

Ze worden wel steeds vaker voor die prijzen verkocht, al denk ik dat 6950 euro lastig wordt.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m707277949-citroen-gsa-club.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Die van mij is niet aangeschaft als handelsobject, dus ik hoef er geen hoofdprijs voor. Wat ik ervoor krijg stop ik in het onderhoudspotje voor de andere troens, dus het is voor een goed doel. tongue rolleye

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 06 september 2013 07:02 PM
  [ # 1274 ]

Er is natuurlijk wel een verschil tussen een 100% originele auto met aantoonbare km stand van onder de 50k op de teller.
En een auto die gewoon redelijk is, maar wel wat meer aan gewerkt is.

De garage van hierboven heeft wel vaker auto’s die in de wat hogere prijsklasse zitten.
Maar ik heb ook een GSA te koop zien staan voor dikke 9k, die is uiteindelijk ook verkocht, geen idee voor welke prijs.
Die had origineel 30k op de teller…

Zo vaak zie je zulke auto’s niet te koop.

Profiel  
 
charmille
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 280
Geregistreerd: 04-06-2011

- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Gepost: 06 september 2013 10:05 PM
  [ # 1275 ]
H@ns schreef:

Nou ja, het is wel vreemd…
Wie zet er nou een oude 1050 in een nieuwere auto? Minder power en hoger verbruik. 1130 is gewoon beter.
Of misschien zit er gewoon een 1130 in en hebben ze per ongeluk oude gegevens erbij gezocht.
Die velgen kan ik me nog wat bij voorstellen, want die vind ik persoonlijk mooier dan de nieuwere uitvoering.
De auto ziet er verder wel erg netjes uit!

De 1130 motor is vanaf modeljaar 1978. Een Spécial van begin 1977 heeft dus de 1015 motor en de oude velgen.

Profiel  
 
 
85 van de 138
« Eerste  < Vorige 83 84 85 86 87 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook